21.06.2024 / 16:52
StoryEditor

Biedronkowy outfit. Do sprzedaży wchodzi nowa kolekcja ubrań i dodatków dla fanów sieci

Biedronka Fun Collection 2024 obejmuje nie tylko ubrania, ale też dodatki (fot. materiały prasowe)
24 czerwca, a więc w najbliższy poniedziałek, w sklepach Biedronka pojawi się kolejna odsłona ubrań, ale też dodatków adresowanych do fanów sieci. Jakie produkty będzie można w niej znaleźć?

Nowa kolekcja utrzymana jest w kolorach charakterystycznych dla sieci Biedronka – czerwonym, żółtym i czarnym. Tym razem cześć produktów ozdobiono logotypem sieci, część samym napisem wykonanym z użyciem charakterystycznego fontu, a część wizerunkiem uśmiechniętego nakrapianego chrząszcza.

– W tym roku przygotowaliśmy ofertę w taki sposób, aby każdy znalazł dla siebie odpowiednią propozycję, zarówno pod kątem możliwości wyboru z wielu elementów, jak i przystępności cenowej – mówi Olga Limanowska, kupiec współodpowiedzialny za Biedronka Fan Collection.

Bielizna, skarpetki, koszulki, klapki... Co jeszcze?

W kolekcji nie mogło zabraknąć kultowych już klapek w wersji damskiej i męskiej za 19,99 zł. Obejmuje ona także proste w formie, wygodne koszulki damskie i męskie w trzech kolorach z kontrastowym napisem "Biedronka" za 14,99 zł.

Na tych, którzy sympatię dla sieci chcieliby wyrazić w bardziej dyskretny sposób, czekają z kolei biedronkowa bielizna, czyli damskie figi i męskie bokserki w cenie 29,99 za dwupak oraz skarpetki damskie i męskie, zarówno krótkie, jak i długie w cenie 11,98 zł za dwupak.

Nowością w tegorocznej Biedronka Fun Collection są dodatki w postaci okularów słonecznych (w cenie 19,99 zł), toreb shoperek oraz nerek (w cenie 24,99 zł).

Wprowadzeniu kolekcji do sprzedaży towarzyszy szeroko zakrojona akcja w mediach społecznościowych, przygotowana we współpracy z młodymi i kreatywnymi twórcami internetowymi.

Biedronka i Lidl ubierają Polaków w swoje barwy

Kinga Giel, kupiec współodpowiedzialny za przygotowanie Biedronka Fan Collection jest przekonana, że na ulicach polskich miast będzie widać dużo osób ubranych w modowe propozycje sieci, ponieważ klienci czekali na tę ofertę, a do sieci wpływały liczne pytania o to kiedy kolekcja wróci do sprzedaży.

Kolekcję odzieży dla swoich fanów Biedronka przygotowuje już od kilku lat. Podobnie robi też największy konkurent sieci Biedronka, czyli Lidl, który swoją tegoroczną kolekcję wprowadził do sprzedaży na początku czerwca.

Obie sieci stosują przy tym tę samą taktykę, czyli nie wprowadzają produktów tego typu do sprzedaży na stałe, ale limitują ją. Dzięki temu osiągają efekt unikatowości oferty i przyciągają klientów do sklepów w określonym czasie.

03.07.2024 / 09:00
StoryEditor
Oto najnowocześniejszy Rossmann w Polsce. Zobacz, jak wygląda po remodelingu [GALERIA]
Nowy koncept Rossmanna w galerii Westfield Mokotów
Rossmann uruchomił po gruntownym remodelingu sklep w stołecznej galerii Westfield Mokotów. Klientów przyciąga nie tylko nowym wystrojem i produktami.

W nowym koncepcie widać aranżację z wykorzystaniem drewna, co ma dodawać wystrojowi więcej naturalności. Zaprojektowano również długi regał ze zdrową żywnością, opatrzony szylde...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.07.2024 / 18:37
StoryEditor
Zakaz nocnej sprzedaży alkoholu na stacjach coraz bliżej. Teraz na celowniku MZ znalazły się promocje trunków wyskokowych
Alkohol na stacji paliw (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Minister zdrowia Izabela Leszczyna ogłosiła, że projekt nowelizacji ustawy zakazującej sprzedaży alkoholu na stacjach benzynowych w godzinach 22-6 zostanie przekazany do zespołu projektowania prac rządu jeszcze w tym tygodniu. W trakcie audycji "Poranek Tok FM" minister podkreśliła, że nowa regulacja, jeśli zostanie procedowana w trybie normalnym, może wejść w życie w ciągu trzech miesięcy.

Szefowa resortu zdrowia zwróciła również uwagę na problem sprzedaży alkoholu w promocjach, szczególnie w dyskontach, gdzie w jej ocenie oferty typu "kup dwie butelki taniej" są ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. lipiec 2024 06:06