03.10.2023 / 16:21
StoryEditor

Ile sklepów Dino otworzyło od początku roku? Większość sieci handlowych może tylko pomarzyć o tak dynamicznej ekspansji

Po trzech kwartałach tego roku sieć Dino liczy sobie 2340 sklepów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Sieć Dino ma już 2340 sklepów. Oznacza to, że od początku stycznia do końca września otworzono 184 nowe markety.

Na koniec września 2023 r. sieć Dino liczyła 2340 sklepów, wobec 2069 marketów rok wcześniej. Powierzchnia sprzedaży sklepów Dino wyniosła 921,4 tys. mkw. wobec 812,6 tys. mkw. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.06.2025 / 21:57
StoryEditor
Na tym rynku Lidl od trzech lat notuje spadki obrotów. Dyskonter nie umie przekonać klientów do oferowanych cen
Lidl (fot. Alexandros Michailidis/Shutterstock.com)

Sieć Lidl International zwiększyła ogólną sprzedaż (w roku obrotowym zakończonym w lutym 2025 r.) o 5,3 proc. do poziomu 132,1 mld euro. Jednak jest rynek, na którym obroty dyskontera spadły i to trzeci rok z rzędu. Okazuje się, że w tym kraju Lidl ma problem z przekonaniem klientów do oferowanych cen.

Sukces Lidla na wielu rynkach w tym w rodzimych Niemczech, Polsce, czy Wielkiej Brytanii wydaje się czymś oczywistym. Wydawałoby się, że zatrzymanie tej doskonale zorg...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.06.2025 / 16:07
StoryEditor
Ten projekt Biedronki jest HIT-em! Sieć dyskontów wdrożyła go już w blisko 1400 sklepach. Wiemy, w ilu jeszcze pojawi się do końca roku
Na zdj. Biedronka w Elblągu (fot. Elninho/Shutterstock)

Biedronka dzięki rozwijanemu w całym kraju konceptowi lad tradycyjnych umożliwia klientom zakup świeżych wyrobów mięsnych, wędlin, serów i ryb – także od lokalnych dostawców. Z tej możliwości korzysta ponad 1,6 mln klientów tygodniowo w prawie 1400 sklepach. Rozwijane przez sieć udogodnienie w formie lad tradycyjnych stanowi istotny filar strategii marketingowej detalisty.

Jak deklaruje Biedronka, lady tradycyjne, których obecnie jest 1394, zyskały popularność wśród klientów sieci. Do końca 2025 roku planowane jest wyposażenie łącznie 1550 sklepów...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 22:12