13.12.2023 / 10:10
StoryEditor

Lidl rusza z personalizacją aplikacji. Sieć dostosuje ofertę do indywidualnych potrzeb klientów

Lidl rusza z personalizacją aplikacji. Sieć dostosuje ofertę do indywidualnych potrzeb klientów (fot. shutterstock.com)
Lidl chce dowiedzieć się więcej na temat preferencji swoich klientów. W ankiecie skierowanej do użytkowników aplikacji Lidl Plus, sieć zadaje pytania o gospodarstwo domowe, zakupy spożywcze i styl życia. Czego dokładnie chce dowiedzieć się dyskonter?

"Dopasuj do siebie aplikację Lidl Plus! Uzupełnij sekcję "O mnie" i daj nam znać, co interesuje cię najbardziej" – w taki sposób sieć zachęca użytkowników do podzielenia się dan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.07.2025 / 08:29
StoryEditor
Polski producent pieczywa rośnie w regionie. Spółka przejęła chorwackiego lidera
Inter Europol przejmuje chorwacki PAN-PEK – nowy etap ekspansji na rynku piekarniczym (Shutterstock)

Na rynku spożywczym w Europie Środkowo-Wschodniej doszło do istotnej transakcji. Chorwacki producent pieczywa, PAN-PEK, zmienił właściciela. Firma trafiła w ręce polskiego przedsiębiorstwa, które konsekwentnie realizuje strategię rozwoju przez akwizycje. Jak wpłynie to na układ sił w branży i jakie są dalsze plany wobec przejętej spółki?

Fundusz private equity Polish Enterprise Fund VII, zarządzany przez Enterprise Investors, ogłosił sprzedaż 100 proc. udziałów w chorwackiej firmie PAN-PEK. Nowym właścicielem zo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.07.2025 / 17:50
StoryEditor
Lidl chce kupić sklepy od... Auchan. Prawie 20 supermarketów może zmienić właściciela
Auchan rozmawia z Lidlem na temat swoich supermarketów (fot. PixelBiss, tomeqs/Shutterstock)

Restrukturyzacja sieci Auchan w rodzimej Francji przyspiesza. Jak donoszą media z tego kraju, w ramach "odcinania ogonów" francuski detalista chce pozbyć się 19 supermarketów, prawdopodobnie na rzecz sieci Lidl.

"Retail Detail" podaje, że właściciela zmienić może łącznie łącznie 33,76 tys. mkw. powierzchni handlowej. Daje to średnio prawie 1,8 tys. mkw. na sklep.

Dlaczego Auc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. lipiec 2025 22:37