09.08.2017 / 15:20
StoryEditor

Piotr i Paweł Po Drodze - znamy nowe szczegóły projektu sklepu na stacjach BP

Pierwszy sklep Piotr i Paweł Po Drodze ruszył w lipcu w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy sklep Piotr i Paweł Po Drodze ruszył w lipcu w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy sklep Piotr i Paweł Po Drodze ruszył w lipcu w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Piotr i Paweł Po Drodze - nowy koncept sklepu na stacjach BP - 1
Pierwszy sklep Piotr i Paweł Po Drodze ruszył w lipcu w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Piotr i Paweł Po Drodze - nowy koncept sklepu na stacjach BP - 2
Pierwszy sklep Piotr i Paweł Po Drodze ruszył w lipcu w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Piotr i Paweł Po Drodze - nowy koncept sklepu na stacjach BP - 3
Pierwszy sklep Piotr i Paweł Po Drodze ruszył w lipcu w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy sklep Piotr i Paweł Po Drodze ruszył w lipcu w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy sklep Piotr i Paweł Po Drodze ruszył w lipcu w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy sklep Piotr i Paweł Po Drodze ruszył w lipcu w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Sześć miesięcy dają sobie sieci Piotr i Paweł oraz BP na przetestowanie nowego konceptu sklepu przystacyjnego o nazwie Piotr i Paweł Po Drodze - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Pod koniec stycznia zapadnie decyzja odnośnie przyszłości projektu. Jeśli firmy zdecydują się na skalowanie konceptu, to do połowy 2019 r. w Polsce może działać nawet 150 tego rodzaju sklepów na stacjach BP.

O pierwszym, pilotażowym sklepie Piotr i Paweł Po Drodze, uruchomionym w Al. Jerozolimskich 144 C w Warszawie, pisaliśmy na portalu wiadomoscihandlowe.pl już pod koniec lip...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.09.2025 / 11:29
StoryEditor
Właściciel sieci Netto uruchomi "sklepy awaryjne". To sposób firmy na sytuacje kryzysowe. Jak będą działać?
Sieć Netto ogranicza marnowanie żywności

Duńska firma Salling Group, właściciel sieci Bilka, Føtex i Netto, przygotowuje się do przygotowania 50 "sklepów awaryjnych", które będą w stanie funkcjonować przez co najmniej dwa dni bez zasilania i połączenia ze światem zewnętrznym. Będą rozmieszczone strategicznie w całej Danii.

Salling Group reaguje na niepewną sytuację bezpieczeństwa i przygotowuje się na ekstremalne warunki pogodowe lub ataki cybernetyczne. Właściciel sieci Bilka, Føtex i Netto...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.09.2025 / 10:56
StoryEditor
Biedronka i jej menedżerowie z zarzutami prezesa UOKiK! Grożą im ogromne kary
Prezes UOKiK postawił zarzuty Biedronce i jej menedżerom (fot. AS photo family/Shutterstock)

Prezes UOKiK postawił zarzuty spółce Jeronimo Martins Polska, operatorowi sieci sklepów Biedronka, za niejasno komunikowane ceny. Firmie grozi kara aż do 10 proc. rocznego obrotu. Oprócz tego zarzuty usłyszały trzy osoby zarządzające - im z kolei grozi kara do 2 mln zł. Mamy stanowisko Biedronki.

Jak tłumaczy UOKiK, podstawą podjętych przez niego działań były sygnały napływające od konsumentów, którzy opisywali różne nieprawidłowości podczas akcji promocyjnych sieci ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2025 22:18