19.07.2016 / 15:17
StoryEditor

Podatek handlowy bez poprawek po posiedzeniu senackiej komisji

Na zdj. wtorkowe posiedzenie senackiej Komisji Budżetu i Finansów Publicznych (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Senacka Komisja Budżetu i Finansów Publicznych zarekomendowała we wtorek Senatowi przyjęcie ustawy o podatku od sprzedaży detalicznej bez poprawek. Podczas posiedzenia przedstawiono szereg uwag do ustawy, w tym siedem uwag szczegółowych pochodzących od Biura Legislacyjnego Senatu, jednak ostatecznie senatorowie zdecydowali się nie rekomendować wprowadzenia ani jednej poprawki.

Warto podkreślić, że w trakcie wtorkowego posiedzenia żaden z senatorów ani innych uczestników dyskusji nawet nie wspomniał o poprawce forsowanej przez część środowiska handlowe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.07.2025 / 12:00
StoryEditor
Już nie tylko zniżki. Jak zmieniły się programy lojalnościowe?
Nowe trendy w programach lojalnościowych: grywalizacja, poziomy, wyzwania (fot. Shutterstock)

Programy lojalnościowe przestały być prostymi systemami punktowymi z rabatami. Dziś coraz częściej przypominają gry – z poziomami, wyzwaniami i cyfrowymi nagrodami, przykładem jest program lojalnościowy Wolt. Czy to odpowiedź na rosnące wymagania konsumentów i konkurencję czy próba maksymalizacji zysków?

Rynek programów lojalnościowych w Europie rozwija się dynamicznie. Z danych wynika, że jego wartość ma wzrosnąć z 19,64 mld dolarów w 2025 roku do 31,8 mld dolarów w 2029 roku. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.07.2025 / 11:17
StoryEditor
Rafał Brzoska wieszczy koniec zakupów na klasycznych marketplace‘ach!
Rafał Brzoska, prezes firmy InPost (fot. mat. prasowe)

Model kupowania w e-commerce na klasycznych witrynach typu marketplace skończy się szybciej, niż się wydaje - przewiduje Rafał Brzoska, prezes InPost. Jego zdaniem rozwój sztucznej inteligencji doprowadzi do przemian rynku internetowych zakupów. Co dokładnie ma się zmienić?

"Agentic AI shopping przedefiniuje cały rynek - czy to się komuś podoba, czy nie. Doświadczyli tego już wydawcy treści, u których ruch z wyszukiwarek typu Google spadł w niektór...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 03:32