29.06.2024 / 13:00
StoryEditor

Martina Schmidt, Alfa Bio: Chcemy być liderem rynku tofu w Polsce

Martina Schmidt, chief marketing officer w firmie Alfa Bio (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
Z przeprowadzonych na nasze zlecenie badań wynika, że 40 proc. Polaków jeszcze nigdy nie próbowało tofu. To pokazuje, że rynek ma spore perspektywy do dalszego wzrostu – podkreśla w rozmowie z serwisem wiadomoscihandlowe.pl Martina Schmidt, chief marketing officer w firmie Alfa Bio, do której należy marka Lunter.

Czy Polska to dla Alfa Bio ważny rynek?

Oczywiście. Jednak zanim odpowiem w szczegółach na to pytanie, nakreślę w kilku zdaniach skąd wywodzi się firma, żeby lepiej pokazać na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.08.2025 / 14:03
StoryEditor
Drogerie DM coraz więcej ważą w sprzedaży producenta chemii gospodarczej i kosmetyków

Zarząd Dr. Miele Cosmed Group poinformował, że umowa zawarta pomiędzy spółką zależną Dr. Miele Cosmed GmbH z Hamburga a DM-drogerie markt GmbH + Co.KG uzyskała status umowy znaczącej w roku obrotowym 2025.

Jak wyjaśniają władze spółki Dr. Miele Cosmed Group umowa z siecią DM została zakwalifikowana jako znacząca, ponieważ łączna wartość sprzedaży do sieci drogerii przekroczyła pró...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.08.2025 / 08:36
StoryEditor
Dyskonty Woolworth biorą na celownik Warszawę. Sieć chce wzmocnić swoją pozycję w stolicy, a ma apetyt na znacznie więcej
Sieć Woolworth otworzyła trzeci sklep w Warszawie, w całej Polsce ma ich obecnie 56 (fot. Kajetan Mazur)

Woolworth, niemiecka sieć dyskontów niespożywczych, kontynuuje ekspansję w Polsce. 21 sierpnia br. otworzyła trzeci sklep w Warszawie, a w planach ma dalszy, intensywny rozwój na naszym rynku.

Sieć dyskontów niespożywczych Woolworth umacnia swoją pozycję na polskim rynku. 21 sierpnia 2025 r. niemiecki dyskonter otworzył trzeci sklep w Warszawie.

Jest on zloka...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. sierpień 2025 03:09