20.09.2019 / 16:09
StoryEditor

ZM Silesia wyprodukują wędliny pod marką Henryk Kania

(fot. ZM Henryk Kania)
Gobarto otrzymało informację od Zakładów Mięsnych Silesia, które są jej spółką zależną, o zawarciu umowy z Cedrobem. Chodzi o produkcję wyrobów pod markami należącymi do grupy kapitałowej Cedrob, jak również pod marką m.in. "Henryk Kania".

Umowa zakłada w szczególności zlecenie wykonywania na rzecz ZM Silesia, w oparciu o powierzony surowiec, usług polegających na produkcji, konfekcjonowaniu, pakowaniu, maga...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 74% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.08.2025 / 15:12
StoryEditor
DRM-LND wchodzi do Polski. Gdzie ruszy pierwszy sklep tej marki w naszym kraju?
W Polsce debiutuje szwedzki koncept DRM-LND, który umożliwia młodym ludziom tworzenie spersonalizowanych ubrań czy akcesoriów takich jak telefony (fot. materiały prasowe)

Polska jest pierwszym krajem w naszej części Europy, w którym debiutuje marka DRM-LND, a także jednym z kluczowych rynków w strategii jej ekspansji na ten rok. Czy Polacy z generacji Alfa i Z pokochają ten dosyć unikalny handlowy koncept?

DRM-LND to koncept, który narodził się w 2021 r. w Sztokholmie. Stworzył go Mikael Söderlindh – przedsiębiorca i filmowiec, współtwórca marki Happy Socks. DRM-LN...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.08.2025 / 12:14
StoryEditor
Chińczycy zbijają fortunę na Labubu. "Sprzedaż przekroczy 10 mln sztuk dziennie"
Chińczycy zbijają fortunę na Labubu. ”Sprzedaż przekroczy 10 mln sztuk dziennie” (fot. Canva + Pop Mart)

Pop Mart, chiński producent maskotek Labubu podał wyniki za pierwsze półrocze 2025 r. Wynika z niego, że zysk firmy wzrósł aż o 400 procent! Na tym nie koniec. Szef Pop Mart zapowiada wzrost sprzedaży Labubu do 10 mln sztuk dziennie.

Producent Labubu z ogromnym zyskiem za I półrocze 2025

Pop Mart podał we wtorek 19 sierpnia, że w pierwszej połowie roku osiągnął 4,57 mld juanów (ok. 2,23 mld zł) zysku nett...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. sierpień 2025 12:55