17.03.2023 / 13:31
StoryEditor

Polskie zakłady przetwórcze cierpią z powodu nieuczciwych praktyk zagranicznych sieci. Tak twierdzi branża mięsna i prosi premiera o interwencję

Branża mięsna skarży się do premiera na nieuczciwe praktyki stosowane przez sieci handlowe (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Prezesi ośmiu organizacji i zrzeszeń reprezentujących sektor rolno-spożywczy podpisali się pod listem otwartym skierowanym do Mateusza Morawickiego.  Apelują w nim m.in. o natychmiastowe rozpoczęcia prac nad regulacją stosunków pomiędzy rolnikami, przetwórcami i sieciami handlowymi, tak aby każdy z uczestników rynku miał równoprawną pozycję negocjacyjną.

Sygnatariusze ww. listu przestrzegają w nim premiera, że od 10 lat nieustannie upada polska produkcja trzody chlewnej (dziennie likwidowanych jest kilkanaście stad ho...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.11.2025 / 10:39
StoryEditor
Nowy koncept Fresh Corner na stacjach MOL
Fresh Corner 2.2 na stacji MOL pod Budapesztem
Fresh Corner 2.2 na stacji MOL pod Budapesztemfot. Mk
Fresh Corner 2.2 na stacji MOL pod Budapesztem
Fresh Corner 2.2 na stacji MOL pod Budapesztemfot. Mk
Fresh Corner 2.2 na stacji MOL pod Budapesztem
Fresh Corner 2.2 na stacji MOL pod Budapesztemfot. Mk
Fresh Corner 2.2 na stacji MOL pod Budapesztem
Fresh Corner 2.2 na stacji MOL pod Budapesztemfot. Mk
Fresh Corner 2.2 na stacji MOL pod Budapesztem
Fresh Corner 2.2 na stacji MOL pod Budapesztem
Fresh Corner 2.2 na stacji MOL pod Budapesztem
Fresh Corner 2.2 na stacji MOL pod Budapesztem

Węgierska sieć MOL rozwija nowy koncept Fresh Corner 2.2. Pojawi się on także w Polsce. Na podróżnych czekają nie tylko wysokiej jakości kawa, ale też szeroka gama produktów ready to eat, w tym hot-dog z autorskim sosem opracowanym przez firmę Heinz.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.12.2025 / 12:19
StoryEditor
Właściciel Pyszne.pl będzie miał nowego szefa. Założyciel odchodzi z firmy po 25 latach
Roberto Gandolfo (fot. Prosus)

Dotychczasowy prezes i założyciel Just Eat Takeaway Jitse Groen ustąpi ze stanowiska z dniem 1 stycznia. Zastąpi go Roberto Gandolfo. To efekt niedawnego przejęcia.

Gandolfo to obecny przewodniczący rady nadzorczej JET, a także prezes europejskiego oddziału holenderskiej firmy technologicznej Prosus (należącej do medialnego giganta Nasp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10. grudzień 2025 05:19