08.09.2022 / 12:46
StoryEditor

Billa uruchomiła pierwszy sklep spożywczy z wyłącznie wegańskim asortymentem [GALERIA]

W sklepie Billa Pflanzilla dostępne są tylko produkty wegańskie (fot. mat. pras.)
W sklepie Billa Pflanzilla dostępne są tylko produkty wegańskie (fot. mat. pras.)
W sklepie Billa Pflanzilla dostępne są tylko produkty wegańskie (fot. mat. pras.)
W sklepie Billa Pflanzilla dostępne są tylko produkty wegańskie (fot. mat. pras.)
W sklepie Billa Pflanzilla dostępne są tylko produkty wegańskie (fot. mat. pras.)
W sklepie Billa Pflanzilla dostępne są tylko produkty wegańskie (fot. mat. pras.)
W sklepie Billa Pflanzilla dostępne są tylko produkty wegańskie (fot. mat. pras.)
W sklepie Billa Pflanzilla dostępne są tylko produkty wegańskie (fot. mat. pras.)
W sklepie Billa Pflanzilla dostępne są tylko produkty wegańskie (fot. mat. pras.)
W sklepie Billa Pflanzilla dostępne są tylko produkty wegańskie (fot. mat. pras.)
W sklepie Billa Pflanzilla dostępne są tylko produkty wegańskie (fot. mat. pras.)
W sklepie Billa Pflanzilla dostępne są tylko produkty wegańskie (fot. mat. pras.)
8 września w Austrii pod szyldem Billa Pflanzilla wystartował pierwszy sklep z asortymentem opartym wyłącznie na produktach roślinnych. Placówka ma ponad 200 mkw. i oferuje ponad 2,5 tys. artykułów spożywczych oraz różnego rodzaju usługi.

Przedstawiciele sieci Billa wyjaśniają, że nazwa sklepu – Pflanzilla – pochodzi od goryla. Dlaczego? „Ponieważ goryle są najsilniejszymi zwierzętami roślinożernymi żyjącymi w dż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
29.11.2023 / 12:17
StoryEditor
Empik wprowadza spożywcze marki własne do sklepów stacjonarnych
<p>Empik wprowadza produkty marki własnej do strefy ”Delikatesy” (wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Empik wprowadza produkty marki własnej do strefy ”Delikatesy” (wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Empik wprowadza produkty marki własnej do strefy ”Delikatesy” (wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Spożywcze marki własne w Empiku (Empik)

fot. Empik
<p>Empik wprowadza produkty marki własnej do strefy ”Delikatesy” (wiadomoscihandlowe.pl)</p>
<p>Empik wprowadza produkty marki własnej do strefy ”Delikatesy” (wiadomoscihandlowe.pl)</p>
Sieć salonów Empik poszerza asortyment o nowe marki własne w kategorii „delikatesy”. Na półkach znalazły się produkty polskich rzemieślniczych firm. Spółka zdecydowała się wprowadzić do sprzedaży kawę Wild Drop i herbaty liściaste Dulcis Arte.

Producentem kawy jest palarnia Coffee and Sons, która stworzyła mieszankę o łagodnym smaku, pasującą do różnych sposobów parzenia. Kawa Wild Drop to ziarna dwóch odmian arabiki ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
27.11.2023 / 08:51
StoryEditor
W Olkuszu otwarto nowy park handlowy. Wśród najemców Biedronka, Stokrotka, Castorama i Pepco
N-Park w Olkuszu (Napollo)
N-Park w Olkuszu, który ruszył w listopadzie, jest kolejną inwestycją spółki Napollo. W nowym centrum handlowym znajduje się 29 lokali o metrażu od kilkudziesięciu do prawie 3 tys. mkw.

Nowy park handlowy w Olkuszu jest dziewiętnastym w portfolio firmy Napollo. To zarazem jeden z największych N-Parków otwartych przez spółkę. Jego powierzchnia liczy 16 tys. mkw....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
30. listopad 2023 00:38