09.04.2019 / 21:37
StoryEditor

ETi European Food Industries buduje pozycję na polskim rynku i wchodzi ze swoimi produktami na półki kolejnych sieci handlowych

Aleksandra Chrzanowska, General Manager ETi w Polsce (ETI)
Turecki producent słodyczy, firma ETi European Food Industries podsumowała pierwszy rok obecności w Polsce. Od wejścia na lokalny rynek firma wprowadziła produkty w czterech różnych kategoriach, rozpoczęła współpracę ze znanymi sieciami handlowymi oraz z sukcesem przeprowadziła szerokie kampanie marketingowe swoich flagowych produktów.

ETi działa na rynku polskim od marca ubiegłego roku, a sprzedaż pierwszych produktów rozpoczęła się między majem a czerwcem. - Ostatni rok był czasem wytężonej pracy, z której e...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.09.2025 / 18:42
StoryEditor
Kolejna zmiana na szczycie Nestle! Paul Bulcke odchodzi, kto go zastąpi na stanowisku przewodniczącego?
DAVOS/SWITZERLAND, 30JAN10 - Paul Bulcke, Chief Executive Officer, Nestle, Switzerland; Co-Chair of the Governors Meeting for Consumer Industries 2010 captured during the session ‘Global Industry Outlook: Health, Consumers, Tech and Travel‘ at the congress centre of the Annual Meeting 2010 of the World Economic Forum in Davos, Switzerland, January 30, 2010. Copyright by World Economic Forum swiss-image.ch/Photo by Michael Wuertenberg  

Rada Dyrektorów Nestlé S.A. ogłosiła, że Pablo Isla obejmie funkcję Przewodniczącego ze skutkiem od 1 października, po wcześniejszym niż planowano odejściu Paula Bulcke’a. Dick Boer i Marie-Gabrielle Ineichen-Fleisch obejmują stanowiska wiceprzewodniczących.

Rada Dyrektorów Nestlé S.A. ogłosiła, że Pablo Isla obejmie funkcję Przewodniczącego ze skutkiem od 1 października, w następstwie decyzji Paula Bulcke’a o wcześniejszym niż plan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.09.2025 / 14:22
StoryEditor
7-Eleven się kurczy! Największa sieć convenience na świecie zamknie niemal 450 sklepów

Sieć 7-Eleven ogłosiła zamknięcie 444 placówek w Ameryce Północnej z powodu spadku ruchu, inflacji i spadku sprzedaży papierosów. Analiza skali, przyczyn i skutków dla rynku sklepów convenience.

7-Eleven zmniejsza sieć sklepów

Sieć 7-Eleven ogłosiła, że zamyka 444 „słabo funkcjonujące” placówki w Ameryce Północnej — to około 3% jej portfolio w USA, Kanadzie i Meksyku...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. wrzesień 2025 06:05