09.04.2019 / 21:37
StoryEditor

ETi European Food Industries buduje pozycję na polskim rynku i wchodzi ze swoimi produktami na półki kolejnych sieci handlowych

Aleksandra Chrzanowska, General Manager ETi w Polsce (ETI)
Turecki producent słodyczy, firma ETi European Food Industries podsumowała pierwszy rok obecności w Polsce. Od wejścia na lokalny rynek firma wprowadziła produkty w czterech różnych kategoriach, rozpoczęła współpracę ze znanymi sieciami handlowymi oraz z sukcesem przeprowadziła szerokie kampanie marketingowe swoich flagowych produktów.

ETi działa na rynku polskim od marca ubiegłego roku, a sprzedaż pierwszych produktów rozpoczęła się między majem a czerwcem. - Ostatni rok był czasem wytężonej pracy, z której e...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.06.2025 / 14:59
StoryEditor
Krzysztof Pawiński mówi o znaczeniu polskiego biznesu i budowaniu jego pozycji. "Nie możemy być sprowadzeni do klientów Biedronki i Lidla"
Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex (fot. materiały prasowe)

Historia Tymbarku w strukturach Grupy Maspex to przykład jednej z najważniejszych transformacji w polskim przemyśle spożywczym po 1989 roku. Firma, która w 1999 roku miała zasięg regionalny, dziś odpowiada za ponad 40 proc. krajowego rynku soków. Jakie inwestycje doprowadziły do takiej zmiany? I dlaczego logistyka była brakującym ogniwem przez długie lata?

Z artykułu dowiesz się o:

  • Jak Tymbark zagarnął rynek soków?
  • Inwestycach Maspex w Tymbark
  • Centrum logistycznym w Tymbarku
  • Skali działalności logistycznej Grupy Masp...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.06.2025 / 16:58
StoryEditor
Kto nie inwestuje w optymalizację, ten zniknie z rynku? Prezes SM Gostyń opowiedział o przyszłości branży mleczarskiej [WYWIAD]
bbbb nnnnnn

Branża mleczarska w Polsce wchodzi w czas bezlitosnej selekcji. Tylko firmy z technologicznym zapleczem, dostępem do surowca i odważną strategią przetrwają nadchodzącą burzę. O tym co czeka sektor mleczarski oraz o tym w co trzeba inwestować opowiedział nam Stefan Stachowiak, prezes Spółdzielni Mleczarskiej Gostyń.

Jak ocenia Pan obecną sytuację branży mleczarskiej w Polsce?

To dość złożone zagadnienie. Polska staje się coraz silniejszym graczem w europejskim sektorze mleczarskim, wyst...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 99% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 22:36