23.12.2022 / 22:55
StoryEditor

Koncerny ADM, Cargill, LDC i Olam Cztery tworzą projekt, który zrewolucjonizuje monitoring wskaźników zrównoważonego rozwoju w łańcuchach dostaw żywności i produktów rolnych

Śledzenie zrównoważonych łańcuchów dostaw żywności
Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wpłyną wniosek o zgodę na powołanie wspólnego podmiotu przez cztery międzynarodowe koncerny ADM International (Szwajcaria), Cargill Incorporated (USA), Louis Dreyfus Company (Holandia) oraz Olam Ventures (Singapur). Projekt może zrewolucjonizować monitoring łańcuchów dostaw żywności.

Koncerny ADM International, Cargill Incorporated, Louis Dreyfus Company Participations oraz Olam Ventures chcą utworzyć wspólną spółkę, która będzie prowadziła prokonkur...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.06.2024 / 21:28
StoryEditor
Rozwój generatywnej AI poprawi dopasowanie produktów i doświadczeń do preferencji klientów. Czy firmy potrafią wykorzystać jej możliwości?
Organizacje z wysokim poziomem wiedzy w zakresie generatywnej AI (sztucznej inteligencji) dwa razy częściej niż pozostałe deklarują, że wdrożenie przyniosło im duże korzyści w obszarach rozwoju produktów i usług oraz innowacyjności – wynika z drugiej edycji raportu firmy doradczej Deloitte „Deloitte’s State of Generative AI in the Enterprise”. Co więcej, ponad połowa badanych przedsiębiorstw skutecznie równoważy szybką adopcję generatywnej technologii z ograniczaniem potencjalnych ryzyk.

Z badania przeprowadzonego przez firmę Deloitte wśród niemal 2 tys. liderów biznesowych i technologicznych na świecie wynika, że wdrażanie generatywnej AI (GenAI) w organi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.06.2024 / 09:50
StoryEditor
Shein wprowadza swój „ciucholand” do Europy. Chce powtórzyć amerykański sukces
Sklep Shein w Warszawie (fot. MK, wiadomoscihandlowe.pl)
Chiński gigant e-commerce zapowiada wprowadzenie swojej platformy dla odzieży second-hand na rynek europejski, na którym chce osiągnąć to, co udało się w Stanach Zjednoczonych. Pierwszy kraj to Francja.

O sprawie pisze portal retaildetail.eu. Od tego tygodnia konsumenci we Francji mogą już korzystać z platformy. Ceny zaczynają się od 3 euro za odzież i 5 euro za obuwie. Co jedn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. czerwiec 2024 14:48