03.07.2023 / 08:47
StoryEditor

Grupa Iglotex z pierwszym kredytem powiązanym z celami ESG. Popularność tego typu finansowania będzie rosła

Fabryka Iglotex w Skórczu (fot. Iglotex)
Bank BNP Paribas pochwalił się udzieleniem pierwszego kredytu powiązanego z celami zrównoważonego rozwoju w branży produkcji żywności. Kredyt udzielony został producentowi i dystrybutorowi mrożonek - Grupie Iglotex. Jak poinformowano, bank wspólnie z konsorcjum udostępnił grupie ponad 300 mln zł, nowe środki pozwolą sfinansować zmiany właścicielskie oraz wesprą realizację nowych inwestycji.

BNP Paribas podkreśla, że to pierwszy kredyt SSL (Sustainability-Linked Loan) w branży produkcji żywności. Przypomnijmy, że w ubiegłym roku pierwsze umowy finansowe powią...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.08.2025 / 14:03
StoryEditor
Ukraińska marka odzieżowa Ocean rozwija działalność w Polsce. Otworzyła pierwszy sklep stacjonarny
Ukraińska marka OCEAN otworzyła pierwszy sklep stacjonarny w Polsce (fot. Shutterstock)

Ukraińska marka odzieżowa Ocean, która dotąd działała w Polsce wyłącznie online, uruchomiła swój pierwszy sklep stacjonarny. Nowy salon powstał w centrum Warszawy i jest pierwszym tego typu punktem poza granicami Ukrainy. Co oznacza ten krok dla obecności marki na polskim rynku?

Marka odzieżowa Ocean otworzyła swój pierwszy sklep stacjonarny w Polsce. Nowa placówka mieści się w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 72. To pierwszy punkt fizycznej sprzed...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.08.2025 / 13:15
StoryEditor
Musy owocowe i żele w saszetkach. Maspex chce wykorzystać trendy napędzane wygodą i zapotrzebowaniem na szybkie przekąski [WYWIAD]
Dariusz Czech, dyrektor generalny Zakładów Dywizji Napojowej (Beverages), Grupa Maspex (fot. mat. prasowe)

Wygoda i zdrowy skład stają się ważnymi wartościami w świecie przekąsek. Musy owocowe w saszetkach oraz żele energetyczne zdobywają coraz większe rzesze fanów – od rodziców szukających szybkiego rozwiązania dla dzieci, po osoby aktywne fizycznie. Dariusz Czech, dyrektor generalny Zakładów Dywizji Napojowej (Beverages) w Grupie Maspex opowiedział portalowi wiadomoscihandlowe.pl o tym, co sprawia, że te produkty stały się jedną z najszybciej rosnących kategorii w branży spożywczej.

Marka Tymbark od kilku lat intensywnie rozwija segment płynnych produktów spożywczych, takich jak musy owocowe czy desery w saszetkach. Jak dziś wygląda Wasza pozycja na tym ryn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. sierpień 2025 22:12