23.06.2017 / 09:03
StoryEditor

Polacy robią zakupy niemal codziennie. Najczęściej odwiedzają sklepy dyskontowe

Polacy uwielbiają robić zakupy, robią je bardzo często, niemal codziennie, podczas gdy przeciętny Europejczyk odwiedza sklep średnio 260 razy w roku. Firma Nielsen sprawdziła w jakich formatach sklepów nasi rodacy robią zakupy najczęściej.

Według danych firmy Nielsen Polacy najczęściej odwiedzają sklepy dyskontowe. W 2016 r. sklepy Biedronki, Lidla, Netto lub Aldiego odwiedzali oni (średnio) 13 razy w ciągu miesi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.09.2025 / 17:18
StoryEditor
Warszawa jednak szykuje się na nocną prohibicję! Rafał Trzaskowski zapowiedział ograniczenia w całym mieście
Rafał Trzaskowski (fot. Longfin Media/Shutterstock)

Warszawa przygotowuje się na poważne zmiany dotyczące nocnej sprzedaży alkoholu. Prezydent miasta Rafał Trzaskowski poinformował, że od listopada nowe regulacje wejdą w życie w dwóch centralnych dzielnicach. To jednak dopiero początek procesu, który zakończy się objęciem całej stolicy. Dlaczego właśnie tak wygląda plan i co oznacza dla mieszkańców?

Prezydent Trzaskowski zapowiedział, że w przyszłym tygodniu odbędzie się nadzwyczajna sesja Rady Warszawy, podczas której przyjęta zostanie uchwała wprowadzająca zakaz nocnej sp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.09.2025 / 15:26
StoryEditor
Niemiecki gigant handlowy z rynku DIY rośnie i zapowiada ekspansję. Czy pojawi się w Polsce?
Sieć Hornbach zanotowała wzrost sprzedaży o 4,4% i był napędzany wzrostem w kanale e-commerce (13,1% udziału) i ekspansją w Europie.

Hornbach Holding ogłasza niezłe wyniki na trudnym rynku. Wzrost sprzedaży sieci sklepów z rynku DIY sięgnął 4,4% i był napędzany wzrostem w kanale e-commerce (13,1% udziału) i ekspansją w Europie. Koncern z solidną kondycją finansową otwiera kolejne megasklepy. Czy po ugruntowaniu pozycji w 9 krajach Europy Środkowej Hornbach wejdzie na polski, konkurencyjny rynek? Jaki ma potencjał, by walczyć z Castoramą i Leroy Merlin? Czy strategia omnichannel wystarczy?

Niemiecki koncern Hornbach Holding działający na rynku dom i ogród opublikował wyniki za pierwsze półrocze roku obrotowego 2025/26, które potwierdzają stabilną kondycję i skutec...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. październik 2025 11:38