27.09.2023 / 17:37
StoryEditor

Jak sztuczna inteligencja zmienia handel? Od wirtualnego asystenta do nowych patentów opartych na AI

Sztuczna inteligencja ogdywa coraz większą rolę w handlu
Już w 2021 r. globalny rynek sztucznej inteligencji (SI) wart był 60 miliardów dolarów. Do 2028 r. jego wartość ma przekroczyć 420 miliardów dolarów. Co więcej, na przestrzeni ostatniej dekady inwestycje korporacyjne w sztuczną inteligencję wzrosły 13-krotnie, osiągając poziom 190 miliardów dolarów w 2022 r. Co stoi za tak dużym sukcesem SI i napędza popyt na szerokie wykorzystanie jej w biznesie?

– Możliwości sztucznej inteligencji są niemal nieskończone. To duża szansa dla firm, ale zarazem duże wyzwanie – przedsiębiorcy już teraz zastanawiają się, jak włączyć  tę szybk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
22.11.2023 / 12:38
StoryEditor
DHL uruchomił międzynarodowe centrum logistyczne pod Poznaniem
Międzynarodowe Centrum Logistyczne DHL pod Poznaniem (fot. mat. pras.)
Międzynarodowe Centrum Logistyczne DHL zlokalizowane pod Poznaniem osiągnęło już pełną zdolność operacyjną. To największa inwestycja logistycznego giganta w tej części Europy. Nowe centrum jest w stanie sortować 45 tys. przesyłek na godzinę. Ma 44 linie rozładunkowe obsługujące ponad 100 polskich i zagranicznych destynacji. Dziennie wyjeżdża z niego 1200 transportów.

DHL zapowiada, że dzięki zaawansowanej technologii przesyłki do Polski, ale również do Niemiec i innych krajów, będą jeszcze szybsze. To niezwykle ważne zwłaszcza w tak intensyw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
28.11.2023 / 16:41
StoryEditor
Małe sklepy nieźle zarabiają na słodyczach. Sprzedaż jakich produktów rośnie w nich najszybciej? Które nowości są bestsellerami?
Batony funkcjonalne to kategoria słodyczy, których sprzedaż rośnie w sklepach małoformatowych najbardziej (fot. Shutterstock)
W każdej sekundzie w Polsce sprzedawanych jest kilkadziesiąt opakowań słodyczy. Co ważne, liczba ta wzrosła w przeciągu ostatnich 12 miesięcy o około 4 proc. – wynika z danych Centrum Monitorowania Rynku (CMR). W obrocie tą kategorią produktów ważną rolę odgrywają sklepy małoformatowe.

Wg danych Centrum Monitorowani Rynku (CMR) co trzecie opakowanie słodyczy sprzedawane jest w sklepach małoformatowych. Pod tym względem lepiej wypadają tylko dyskonty (na które ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
04. grudzień 2023 01:56