10.07.2020 / 18:13
StoryEditor

Lidl Polska inwestuje w kształcenie przyszłych kadr logistycznych

(fot. mat. prasowe)
Lidl Polska od września obejmie patronat nad klasą o profilu technik logistyk w nowo wybudowanym Zespole Szkół Technicznych w Tarnowie Podgórnym. Pod koniec czerwca została zawarta umowa, na mocy której sieć zobowiązała się również do wyposażenia pracowni logistycznej. Dzięki temu w bezpośrednim sąsiedztwie centrum dystrybucyjnego Lidl w Jankowicach firma będzie wspierać w edukacji młodzież, która w przyszłości może podjąć pracę w Lidl Polska.

– Cieszę się, że szkoła zyskuje kolejnych partnerów, wspierających ideę nowoczesnego kształcenia zawodowego. Przyszli uczniowie Technikum i Szkoły Branżowej I stopnia otrzymują ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.12.2025 / 14:10
StoryEditor
Marek Sawicki o przejęciu Carrefoura przez KGS: Minister zrobił oczy jak 5 złotych
Marek Sawicki o przejęciu Carrefoura przez KGS: Minister zrobił oczy jak 5 złotych (fot. Carrefour + Sejm)

Marek Sawicki, były minister rolnictwa przekonuje, że rząd powinien zgodzić się na przejęcie sieci Carrefour przez KGS. – Zachęcam premiera Tuska, aby miał więcej odwagi w zakresie repolonizacji – mówi polityk PSL. Skąd KGS miałaby wziąć pieniądze na taką inwestycję?

W wywiadzie przeczytasz:

  • Marek Sawicki: skoro jest okazja przejąć sieć Carrefour, to KGS powinna ją wykorzystać
  • Skąd wziąć kapitał na przejęcie Carrefoura, skoro KGS sama ma problemy finansowe?
  • Czy jest w ogóle szansa na repolonizację sieci Carrefour?

Z Markiem Sawickim, byłym ministrem rolnictwa oraz marszałkiem seniorem i posłem PSL, o ewentualnym przejęciu sieci sklepów Carrefour przez Krajową Grupę Spożywczą, rozmawia Paweł Mikos.

Marek Sawicki: skoro jest okazja przejąć sieć Carrefour, to KGS powinna ją wykorzystać

Prawdopodobnie jako pierwszy podał Pan pomysł, aby KGS przejęła sieć sklepów Carrefour w Polsce. Skąd ta inicjatywa?

– Skoro Carrefour publicznie informuje, że rozważa opcję wycofania się z naszego rynku, a premier od dłuższego czasu mówi o repolonizacji gospodarki, to jest to doskonała okazja. Minister Aktywów Państwowych powinien dofinansować Krajową Grupę Spożywczą (KGS), a być może także uruchomić emisję akcji skierowaną do rolników. Wspólnie mogliby wykupić tę sieć. Jeśli budujemy europejski system "od pola do stołu", to mając KGS, należy taką próbę podjąć. 

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.11.2025 / 19:28
StoryEditor
Stop! agresji klientów wobec kasjerów i pracowników sklepów. Sieci mówią dość!
Stacja paliw i sklep Circle K (materiały prasowe)

Klienci coraz częściej tracą panowanie nad emocjami, a kasjerzy i sprzedawcy stają się celem wyzwisk, krzyków i agresywnych zachowań. Skala problemu jest tak duża, że sieci handlowe biją na alarm i łączą siły, by chronić swoich pracowników. Circle K, Castorama Polska i Maxi Zoo mówią wprost: brak uprzejmości stał się codziennością, a agresja klientów – realnym zagrożeniem.

Agresja słowna, podniesiony głos, wulgaryzmy, brak szacunku – z takimi zachowaniami pracownicy sklepów i stacji paliw spotykają się dziś znacznie częściej niż jeszcze kilka lat ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. grudzień 2025 13:22