26.05.2023 / 16:39
StoryEditor

InPost i Makro kończą współpracę w Łodzi. Wiemy kiedy InPost Fresh przestanie dostarczać produkty? [NASZ NEWS]

Zakupy z Makro w aplikacji InPost Fresh od początku czerwca br. będzie można zamówić wyłącznie w Warszawie (shutterstock.com, wiadomoscihandlowe.pl)
InPost Fresh nie będzie już współpracował z Makro Cash & Carry w Łodzi. Firmy zdecydowały o zakończeniu dowozów żywności z hal hurtownika. Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, klienci z Łodzi będą mogli zamawiać z Makro za pośrednictwem aplikacji InPost Fresh tylko do końca maja.

InPost Fresh to aplikacja mobilna, przez którą można zamawiać zakupy. Wspólny projekt Makro i firmy kurierskiej nie zdał egzaminu w Łodzi. „Z przykrością informujemy, iż tylko d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.08.2025 / 08:46
StoryEditor
Zalando przyspiesza dzięki AI i ekspansji B2B. Wyniki zaskakują
Siedziba Zalando w Berlinie w Niemczech (Shutterstock)

Zalando zamknęło drugi kwartał 2025 roku z przyspieszeniem przychodów i poprawą wyniku operacyjnego. Firma notuje wyraźny wzrost aktywności klientów, intensyfikuje inwestycje w personalizację doświadczenia zakupowego i rozwija ofertę logistyczną dla sprzedawców. Jak te elementy wpłyną na długoterminową pozycję Zalando na rynku europejskim?

W II kwartale wartość sprzedanych towarów (GMV) wzrosła o pięć proc. i osiągnęła 4 mld 58,1 mln euro, a przychody zwiększyły się o 7,3 proc. do 2 mld 835 mln euro. Skorygowany z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.08.2025 / 16:49
StoryEditor
Umowa UE–Mercosur. To tylko zagrożenie czy również szansa dla polskiego rynku spożywczego?
Flagi krajów Mercosur (fot. Shutterstock)

Umowa handlowa między Unią Europejską a krajami Mercosur może zmienić realia polskiego rynku spożywczego. W grę wchodzi import tańszych produktów, które mogą konkurować z rodzimą produkcją, ale także otwarcie nowych rynków dla polskiego eksportu. Bożena Wróblewska, prezes zarządu Centrum Promocji Krajowej Izby Gospodarczej opowiedziała portalowi wiadomoscihandlowe.pl o tym, czy Polska zyska, czy straci na tej wymianie.

Umowa między UE a krajami Mercosuru – głównie Brazylia, Argentyna, Paragwaj i Urugwaj – wciąż wzudza silne emocje wśród producentów żywności. Jednocześnie pomimo tego, że tekst ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. sierpień 2025 04:41