25.10.2022 / 17:40
StoryEditor

Pierwsza duża sieć handlowa skraca godziny otwarcia sklepów w Polsce! Powodem wysokie ceny prądu [NASZ NEWS]

Sklep Netto w Krakowie przy ul. Wybickiego 10 (mat. prasowe)
Netto Polska skróci czas pracy w kilkudziesięciu dyskontach – dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Jest to związane z wysokimi cenami prądu. Sieć sklepów liczy na to, że decyzja pomoże obniżyć rachunki za energię elektryczną.

Od listopada kilkadziesiąt sklepów Netto Polska pracować będzie krócej o godzinę. - Wiąże się to z wcześniejszym zamknięciem bądź z późniejszym otwarciem, w zależności od skle...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.10.2024 / 08:32
StoryEditor
Ceny w sklepach rosną o prawie 5 proc. Które produkty są liderami wzrostów? Nowe dane
Sprawdź, jakie produkty podrożały we wrześniu najbardziej (fot. Shutterstock)

O 4,9 proc. rok do roku droższe były we wrześniu codzienne zakupy, wynika z nowego badania UCE Research i WSB Merito, w ramach którego zestawiono ze sobą prawie 79 tys. cen z ponad 37 tys. sklepów. Jeszcze miesiąc wcześniej wzrost cen w ujęciu rocznym sięgał 4,3 proc. Wiemy, jakie kategorie produktowe podrożały najbardziej oraz jakie dwie kategorie potaniały.

– We wrześniu 2023 roku w stosunku do sierpnia nastąpił spadek cen o 0,4 proc. Obecnie mamy więc do czynienia głównie z efektem bazy, a w mniejszym stopniu – z bieżącym wzrostem...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.10.2024 / 16:22
StoryEditor
Moja Biedronka i Lidl Plus najpopularniejszymi programami lojalnościowymi w Polsce. Czemu konsumenci coraz częściej z nich korzystają?
Apilkacja sieci Biedronka (fot. Shutterstock)

Według najnowszego badania "Monitor programów lojalnościowych 2024", przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia, 72 proc. Polaków korzysta z co najmniej jednego programu lojalnościowego, co oznacza wzrost o 8 punktów procentowych w porównaniu do roku 2023. Wynik ten potwierdza, że programy lojalnościowe stają się nieodłącznym elementem strategii zakupowych konsumentów.

„Wzrost zainteresowania programami lojalnościowymi nie wynika z pojawienia się nowych graczy na rynku, ale jest efektem działań liderów w sektorze handlu detalicznego” – podkreś...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. październik 2024 04:00