28.12.2023 / 14:06
StoryEditor

Gdzie Dino otworzy nowe sklepy? Czyli TOP 20 naszych najpopularniejszych artykułów 2023 r.

Dino
W mijającym roku nasz portal bił kolejne rekordy popularności. Z roku na rok mamy coraz więcej wiernych Czytelników, rośnie liczba odsłon. Które teksty cieszyły się największą poczytnością?

Rok 2023 był dla naszego portalu wyjątkowo pracowity, ale też wyjątkowo udany pod zględem czytelnictwa. Poniżej zamieszczamy zestawienie najczęciej czytanych tekstów mijającego roku. Daje ono pewne wyobrażenie o tematach, które przyciągały Państwa uwagę w otatnich 12 miesiącach.

Czytelnikom dziękujemy za docenienie naszej pracy i zachęcamy do ponownej lektury!

 

  1. W Biedronce będzie można zrobić zakupy w Wigilię, drugi dzień Świąt Bożego Narodzenia oraz w sylwestra. Tyle, że na specjalnych zasadach. Pracownicy otrzymają premie

  2. Hurtownie pełne towaru po dach. Narastają problemy branży, która nakupiła towaru po wysokich cenach

  3. Gdzie Dino buduje nowe sklepy? Pełna lista miejscowości, w których pojawią się nowe placówki sieci z Krotoszyna

  4. Gang Mocniaków od 28 sierpnia w Biedronce. Wśród maskotek parówka Patrycja i rogalik Radzio. Oto zasady akcji

  5. Fala hejtu na Żabkę. Przyczyną współpraca właściciela sieci z uczelnią ojca Rydzyka

  6. Aldi finalizuje sprzedaż ponad 150 sklepów i wycofuje się z rynku

  7. Temu, chiński marketplace może pluć sobie w brodę. Polska domena internetowa została przejęta przez AliExpress

  8. Shopee Polska kończy działalność! Firma nie dała rady Allegro

  9. Kim jest Tomasz Biernacki? Miliarder i właściciel sieci Dino

  10. Biedronka ponownie z hitową promocją: 12+12 piw gratis na majówkę. Kiedy?

  11. Amazon testuje subskrypcję na zakupy spożywcze. Za 10 dolarów miesięcznie będzie woził jedzenie bez limitu

  12. Kradzieże sklepowe – 17 metod kradzieży najczęściej stosowanych przez złodziei

  13. Rekordowa podwyżka płacy minimalnej w 2024 roku. Mocno wzrosną koszty zatrudnienia w sklepach

  14. Jak zdobyć Mocniaka z Biedronki za ‘darmo‘? Czy Mocniaka można kupić? Sieć rusza z kolejną akcją dla dzieciaków

  15. Lista firm, które importowały zboże techniczne z Ukrainy do Polski. W proceder zamieszana jest m.in. SM Mlekovita, największa polska spółdzielnia mleczarska

  16. Biedronka aktualizuje listę sklepów otwartych w niedziele. Wszystko już przesądzone?

  17. Właściciel sieci Dino rozwija nowy biznes! Zobacz, co wymyślił Tomasz Biernacki. Perspektywy dla projektu są naprawdę świetne

  18. TOP 10 sieci sklepów, w których Polacy najchętniej robią zakupy

  19. Intermarche kupi 180 supermarketów od dużej sieci spożywczej. Polacy ją dobrze znają

  20. Pepco zmienia asortyment we wszystkich sklepach w Polsce. Nowa strefa przykasowa i kolejne kategorie produktowe w sieci dyskontów

  21. Rafał Brzoska namówił Polaków do chodzenia po paczki do automatów. Teraz chce ich przekonać, żeby przesiedli się do elektryków?

 

 

 

Konrad Kaszuba
10.12.2025 / 10:39
StoryEditor
Marki własne Eurocashu strategicznym aktywem w walce z Biedronką i Lidlem. Ich udział skoczy do 20 proc.

Rozwój marek własnych jest jednym z najbardziej dynamicznych elementów strategii Eurocash na lata 2026–2027. Grupa stawia sobie jasny cel: zbudować atrakcyjną dla klientów oraz franczyzobiorców ofertę private label i zwiększyć udział marek własnych w sprzedaży franczyzy do poziomu 20%. To największy projekt produktowy w historii Eurocash, mający jednocześnie poprawić marże sklepów franczyzowych i ich konkurencyjność cenową.

Eurocash kontra dyskonty. Marka własna ważnym orężem w walce o klienta

Eurocash podkreśla, że marki własne w sieciach franczyzowych są dziś nie wystarczająco rozwinięte — i...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.12.2025 / 08:03
StoryEditor
Nowa strategia Eurocash pomija wyzwania rynkowe i nie daje konkretnych rozwiązań [EKSPERT]
Michał Sadecki, prezes MSL Consulting, sceptycznie ocenia najnowszy biznesplan Grupy Eurocash

Strategia Eurocash na lata 2026-2027 to dokument pełen nadziei, życzeń i ambitnych obietnic, jednak trudno nie zauważyć sceptycyzmu inwestorów i wyzwań, przed jakimi stoi hurtownik w sektorze grocery w Polsce - tak Michał Sadecki, prezes MSL Consulting, ocenia najnowszy biznesplan Grupy Eurocash.

W artykule przeczytasz:

  • Wojna pomiędzy Biedronką a Lidlem a wpływ na inne sieci 
  • Plusy i minusy strategii Grupy Eurocash
  • Sprzeczność interesów pomiędzy hurtownikami a ...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. grudzień 2025 04:10