25.03.2024 / 16:40
StoryEditor

Sprawdzili pomidory w Lidlu i Biedronce. Co w nich znaleziono?

Pomidory (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Fundacja Pro-Test zbadała pomidory dostępne w sieciach dyskontowych Lidl i Biedronka. Jedne i drugie zawierały pozostałości pestycydów, chociaż ich wartości mieściły się w limitach zapisanych w prawie.

Inicjatorzy badania podkreślają, że pomidory malinowe – bo to je wybrano do testów – zostały przetestowane w akredytowanym laboratorium. Wszystkie produkty pochodziły z Polski. ...

22.07.2025 / 15:21
StoryEditor
Specjał się zmienia! Kolejne inwestycje pokazują jak hurtownik przebudowuje swój model biznesowy
Specjał zwiększa zaplecze logistyczne w zachodniej Polsce (fot. materiały prasowe)

Grupa Kapitałowa Specjał wynajęła dodatkowe 6,4 tys. mkw. powierzchni magazynowej w centrum logistycznym MLP Poznań. Przeniosła też do tej lokalizacji jeden ze swoich oddziałów.

Grupa Kapitałowa Specjał przedłużyła umowę najmu ponad 15 tys. mkw. powierzchni magazynowej oraz 766 mkw. powierzchni biurowej w centrum logistycznym MLP Poznań. Jest ono...

29.07.2025 / 18:53
StoryEditor
Nowy konsument zmienia branżę beauty. Świadomość, jakość i cyfrowa relacja
Świadomy konsument zmienia branżę beauty. Jakie wyzwania czekają rynek kosmetyczny? (fot. Daniel Remian)

Branża kosmetyczna, niegdyś odporna na wahania gospodarcze, dziś stoi przed zupełnie nowymi wyzwaniami. Zmieniające się nawyki zakupowe, presja ekonomiczna i cyfrowe oczekiwania klientów wpływają na strategie marek i rozwój produktów. Jak wygląda krajobraz rynku beauty w 2025 roku i co będzie decydować o sukcesie w nadchodzących miesiącach?

Jeszcze do niedawna kosmetyki uchodziły za dobra codzienne, często kupowane z potrzeby emocjonalnej. Dziś jednak rynek beauty doświadcza głębokiej transformacji. Konsumenci staj...

31. lipiec 2025 21:25