15.02.2019 / 13:59
StoryEditor

Fundusze nie chcą już sieci spożywczych? Intermarche, Maxima i E.Leclerc mają potencjał do przejęć

Krzysztof Badowski, Partner, Lider Zespołu Dóbr Konsumenckich i Handlu Detalicznego w CEE / CIS w PwC Polska (PwC)
W ciągu ostatnich lat spada zainteresowanie funduszy private equity inwestycjami w detaliczny handel spożywczy. Pewnym zainteresowaniem cieszą się jeszcze koncepty handlowe operujące w segmencie ‘value for money’ czy detal specjalistyczny, bardziej niszowy. Natomiast sieci spożywcze z głównego nurtu nie interesują już inwestorów, tak jak kiedyś – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Krzysztof Badowski, Partner, Lider Zespołu Dóbr Konsumenckich i Handlu Detalicznego w CEE / CIS w PwC Polska

Okazje inwestycyjne są jeszcze na polskim rynku?

Okazje są, ale maleje zainteresowanie inwestorów. Jako PwC w ostatnich latach pracowaliśmy przy wielu transakcjach na rynku det...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.05.2024 / 08:29
StoryEditor
Sieć sklepów notowana na GPW wezwana do zwrotu subwencji z tarczy finansowej PFR. Firma domaga się wyjaśnień
Salon marki Esotiq (fot. Esotiq & Henderson)
Spółka Esotiq & Henderson poinformowała, że wpłynęła do niej decyzja Polskiego Funduszu Rozwoju o konieczności zwrotu 3,5 mln zł subwencji, jaka udzielona została w programie rządowym "Tarcza Finansowa Polskiego Funduszu Rozwoju dla Małych i Średnich Firm". PFR oczekuje zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni roboczych.

Polski Fundusz Rozwoju jako powód decyzji wskazał §10 ust. 9 regulaminu ubiegania się o udział w programie rządowym. Stanowi on, że PFR jest uprawniony do wydania decyzji określ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.04.2024 / 09:03
StoryEditor
Biedronka poprawiła sprzedaż. Jak wojna cenowa z Lidlem odbiła się na zyskach największego dyskontera?
Sklep sieci Biedronka (Shutterstock)
Czy Biedronce opłacił się udział w wojnie cenowej? Sieć na pewno poprawiła swoje wyniki sprzedaży w pierwszym kwartale 2024 r. porównaniu z pierwszym kwartałem 2023 r., jednak był to wzrost niewielki. Przedstawiciele spółki Jeronimo Martins przyznają, że rynek był bardziej nastawiony na promocje niż kiedykolwiek.

Przychody sieci sklepów Biedronka w pierwszym kwartale 2024 wyniosły 5,75 mld euro, o 18,8, proc. więcej niż w tym samym kwartale rok wcześniej. W złotych sprzedaż wzrosła o 9,3...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. maj 2024 06:56