18.02.2023 / 08:15
StoryEditor

Grzegorz Kuleszyński, Daesang: W Polsce kimchi to wciąż nowość [WYWIAD]

Grzegorz Kuleszyński, dyrektor zarządzający na Europę Środkową i Wschodnią w firmie Daesang (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
W Polsce powstaje coraz więcej produktów wykorzystujących nazwę kimchi, mimo że nie mają z nim wiele wspólnego. Producenci korzystają z popularności kimchi i zmieniają nazwy dotychczasowych produktów na np. „polskie kimchi” czy „kimchi z kalafiora” – zauważa w rozmowie z serwisem wiadomoscihandlowe.pl Grzegorz Kuleszyński, dyrektor zarządzający na Europę Środkową i Wschodnią w firmie Daesang.

Kimchi to najpopularniejsze danie kuchni koreańskiej. Polacy też się do niego przekonują. Czy w związku z tym na krajowym rynku zaostrza się konkurencja?

Ku naszemu zadow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.11.2025 / 16:06
StoryEditor
Lody Magnum wchodząna giełdę? Teraz można kupić sobie udziały w producencie lodów
Lody Magnum (fot. Shutterstock)

Po okresie niepewności Unilever ogłosił nową datę wejścia na giełdę swojej spółki lodowej – The Magnum Ice Cream Company. Początkowo plany pokrzyżowało wstrzymanie prac amerykańskiej administracji, jednak globalny koncern nie zamierza rezygnować z ambitnego projektu. Co oznacza ten krok dla rynku i inwestorów?

Unilever wyznaczył nowy termin giełdowego debiutu wydzielonej spółki lodowej – The Magnum Ice Cream Company (TMICC). Początkowo planowano wprowadzenie akcji na parkiet 10 listop...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.10.2025 / 10:00
StoryEditor
Sklep Eurospar otwarty w niedziele niehandlowe jako "czytelnia". "Solidarność" zapowiada ostrą reakcję
(fot. Shutterstock)

Supermarket Eurospar w warszawskiej Hali Koszyki zaprasza klientów "do czytelni" przez siedem dni w tygodniu i namawia do zakupów. Szef handlowej "Solidarności" Alfred Bujara zapowiada, że będzie wnioskował o kontrolę i chce zainteresować sprawą Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.

Supermarket Eurospar zlokalizowany w warszawskiej Hali Koszyki to kolejna placówka handlowa, która stara się korzystać z wyjątków od ustawowego zakazu handlu w niedziele. Sklep ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. listopad 2025 19:29