15.08.2024 / 10:01
StoryEditor

Luis Araujo, szef sieci Biedronka o tym, co dzieje się z konsumentem i co czeka rynek FMCG w kolejnych miesiącach

Luis Araujo, dyrektor generalny Biedronki

Luis Araujo, dyrektor generalny sieci Biedronka podkreśla, że nie spodziewał się w pierwszej połowie roku tak dużej deflacji cen żywności, co przekłada się na sprzedaż i marże sklepów działających w Polsce. Jednocześnie - w rozmowie z „Pulsem Biznesu” - wskazuje, że nie spodziewa się szybkiej poprawy obecnej sytuacji. Co jego zdaniem może się wydarzyć?

Luis Araujo, dyrektor generalny sieci Biedronka wskazuje w rozmowie z „PB”, że poprzedni rok był dla największej sieci handlowej w Polsce bardzo dobry, zwłaszcza jego druga poło...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.05.2025 / 11:00
StoryEditor
Odbiór przesyłek staje się coraz bardziej mobilny i elastyczny. Co stoi za wzrostem automatów paczkowych DPD?
Odbiór przesyłek staje się coraz bardziej mobilny i elastyczny. Co stoi za wzrostem automatów paczkowych DPD? (fot. Shutterstock)

Odbiór przesyłki podczas spaceru po mieście czy w drodze po zakupy? Taki scenariusz wybiera coraz więcej Polaków. DPD Polska przekroczyła właśnie próg 10 tys. zainstalowanych automatów paczkowych. Co oznacza ten wynik dla rynku dostaw i jakie trendy kształtują nowe nawyki zakupowe konsumentów?

DPD Polska ogłosiła osiągnięcie kolejnego kamienia milowego w rozwoju swojej sieci odbioru poza domem – DPD Pickup. Liczba zainstalowanych automatów paczkowych przekroczyła 10 t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.05.2025 / 08:32
StoryEditor
InPost ma już 50 tysięcy paczkomatów w Europie! Ostatnio zainwestował w rozwój sieci 340,6 mln zł
Rafał Brzoska, prezes InPost (InPost)

Grupa InPost odnotowała mocny początek roku – wzrost rentowności i udziałów rynkowych na wszystkich rynkach. Przekroczyła też magiczną granicę liczby paczkomatów.

Z artykułu dowiesz się:

  • Ile paczkomatów ma InPost?
  • Jaki był pierwszy kwartał 2025 dla InPostu?  
  • Planowana ekspansja sieci InPost
  • Jak rośnie InPost w Wielkiej Bryt...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. maj 2025 20:16