27.02.2020 / 10:15
StoryEditor

Maciej Herman, dyrektor generalny Lotte Wedel: nie unikniemy podwyżek cen

Maciej Herman, dyrektor zarządzający Lotte Wedel (Fot.materiały prasowe)
Inflacja cen żywności rośnie, w zeszłym roku było to ponad 7%. Pojawiają się kolejne podatki i obciążenia finansowe, więc w tym roku ten wskaźnik będzie co najmniej taki sam, a może nawet wyższy. Nie unikniemy podwyżek cen. Niektóre firmy, które się przed nimi broniły, mają teraz problemy finansowe - mówi Maciej Herman, dyrektor generalny Lotte Wedel w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl.

Jaki był rok 2019 dla Wedla i branży? Co konstytuowało rynek? Co mu najbardziej przeszkadzało?

Z wielu względów nie był to łatwy rok dla branży. Choć wzrost pensji minimalne...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.06.2024 / 09:17
StoryEditor
Nasz Sklep rośnie w siłę. Ponad 250 nowych sklepów od początku roku. Ile placówek liczy już polska sieć?
Sieć PSH Nasz Sklep przyciąga kolejnych przedsiębiorców (fot. mat. prasowe)
- Jedyną odpowiedzią na potrzeby rynku handlu tradycyjnego w Polsce, a zarazem ostatnią deską ratunku, jest franczyza. Presja ze strony dyskontów będzie tylko rosła - przekonuje Tomasz Gąsior, dyrektor ds. franczyzy w Polskiej Sieci Handlowej Nasz Sklep, należącej do Grupy Kapitałowej Specjał.

Nasz Sklep właśnie pochwalił się, że dołączyło do niego od początku roku już 256 nowych sklepów. Oznacza to, że pod tym szyldami tego operatora działa już 5688 placówek handlowy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.06.2024 / 11:11
StoryEditor
InPost rozpoczął pilotaż nowego rodzaju paczkomatów. Nie będą potrzebowały dostępu do sieci energetycznej
Paczkomat InPost (fot. mat. pras.)
Grupa InPost wprowadza nowy model paczkomatów. Innowacyjne rozwiązanie pozwala stawiać urządzenia bez względu na dostępność sieci elektrycznej, a to wszystko dzięki wyposażeniu maszyn w panele fotowoltaiczne i magazyny energii. Pilotaż będzie prowadzony w Gdańsku oraz w Krakowie, a także na rynkach europejskich – w Wielkiej Brytanii, we Włoszech i we Francji.

W nowej, autonomicznej maszynie paczkowej InPostu zachowane zostały wszystkie funkcjonalności standardowego urządzenia. Wprowadzono natomiast dodatkowe opcje pozwalające na opt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. czerwiec 2024 04:17