28.11.2019 / 00:15
StoryEditor

Marek Bodynek, prezes Arhelan: Radzimy sobie z presją dyskontów i rosnącymi oczekiwaniami klientów

Marek Bodynek, prezes sieci Arhelan (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
– Nie pracujemy w tej chwili nad żadnym modelem franczyzowym. Własne sklepy zapewniają nam dużo lepszą kontrolę – mówi Marek Bodynek, prezes sieci Arhelan, która od lipca 2018 r. otworzyła 26 nowych sklepów. W firmie zatrudnienie znajduje obecnie około 1500 osób. – Nadal oscylujemy wokół 300-500 mkw. powierzchni sali sprzedaży i takie lokalizacje są nam najbliższe – dodaje prezes Arhelanu.

W ubiegłym roku mówił Pan o strategii Arhelanu. Jak w tej chwili rozwija się sieć sklepów?

Począwszy od lipca 2018 r. otworzyliśmy 26 sklepów. Są to tylko i wyłącznie sklep...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
02.12.2023 / 12:21
StoryEditor
Rafał Brzoska zagra w Premier League. InPost został partnerem klubu Newcastle United
Rafał Brzoska, InPost (mat. prasowe)
Właściciel paczkomatów kontynuuje ekspansję w Wielkiej Brytanii. Tym razem jednak nie ustawił nowych urządzeń. Chodzi o współpracę z klubem piłkarskim Newcastle United. In post został jego oficjalnym partnerem.

O sprawie poinformował Rafał Brzoska, prezes InPostu, który podkreślił, że jego firma została partnerem wiodącego klubu Premier League, czyli najwyższej klasy rozgrywkowej na ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
22.11.2023 / 16:47
StoryEditor
Klienci coraz bardziej niecierpliwi. Czego oczekują od e-commerce?
Klienci e-commerce oczekują coraz szybszej odpowiedzi marek na ewentualne pytania – nawet w ciągu godziny (25 proc.), częściej jednak jest w stanie poczekać dłużej, do 3h (50 proc.) (fot. Thomas Lefebvre/Unsplash)
Klienci e-commerce oczekują coraz szybszej odpowiedzi marek na ewentualne pytania – nawet w ciągu godziny (25 proc.), częściej jednak jest w stanie poczekać dłużej, do 3h (50 proc.). To pokazuje, że polscy konsumenci są często bardziej cierpliwy niż globalni, którzy dopuszczają zwykle oczekiwanie od 5 do 30 minut w zależności od kanału komunikacji.

Z raportu Tide Software "Skuteczna komunikacja z klientem" wynika, że średnio 150 klientów może dzwonić do jednego działu w ciągu 1h. Najczęstsze problemy klientów podczas konta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
04. grudzień 2023 17:31