19.02.2018 / 12:58
StoryEditor

Michał Ciszek, prezes Circle K Polska: Interesuje nas rozwój organiczny, jak i akwizycje [PEŁNY WYWIAD]

Michał Ciszek, prezes zarządu Circle K Polska (Circle K Polska)
- Rynek w Polsce mocno się zmienia i pewnie będzie dążył w kierunku konsolidacji. Jednocześnie polski rynek jest bardzo atrakcyjny i systematycznie rośnie, więc interesuje nas zarówno rozwój organiczny, jak i akwizycje. Należy dodać, że pozostali operatorzy również stawiają na rozwój m.in. poprzez przejęcia, więc rozmowy z potencjalnymi celami akwizycji są trudne – mówi w portalowi wiadomoscihandlowe.pl Michał Ciszek, prezes zarządu Circle K Polska.

Od października 2017 r. jest Pan prezesem firmy Circle K Polska. Jak wyglądają Pana priorytety na najbliższe miesiące? Jakie są główne założenia rozwoju polskiego oddziału Circl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.06.2025 / 18:12
StoryEditor
Sieć Sphinx na sprzedaż. Sfinks Polska chce wydzielić część biznesu i znaleźć dla niej inwestora
Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska

Sfinks Polska rozpoczął projekt wydzielenia i sprzedaży zorganizowanej części przedsiębiorstwa. Projekt obejmuje działalność prowadzoną przez spółkę pod marką Sphinx, w tym znaki towarowe Sphinx, restauracje własne prowadzone pod tą marką, umowy franczyzy marki, umowy najmu, podnajmu i inne umowy związane z działalnością prowadzoną pod marką Sphinx oraz zasoby przypisane do tej działalności.

Zarząd Sfinks Polska nie wyklucza przy tym sprzedaży zorganizowanej części przedsiębiorstwa do spółki zależnej i możliwości pozyskania przez tę spółkę zależną inwestora zaintere...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.06.2025 / 11:36
StoryEditor
Czego obawia się Rossmann? Sieć drogerii jest nie do zatrzymania, firma przełamie kolejną barierę rozwoju w Polsce
Sklep sieci Rossmann (Shutterstock)

Rossmann zamknął rok 2024 imponującymi wynikami finansowymi i rozwojem sieci, jednak firma nie działa w próżni. Spółka mierzy się z rosnącą niestabilnością przepisów, kosztami podatków oraz ryzykami związanymi z inflacją, stopami procentowymi i wahaniami kursów walut. Czy mimo trudnego otoczenia Rossmann utrzyma dynamiczne tempo wzrostu?

Z artykułu dowiesz się o:

  • Wynikach finansowych Rossmanna
  • Trudnościach z jakimi mierzy się Rossmann
  • Nowych sklepach Rossmann

Rossmann kontynuował intensywny rozw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 22:46