07.06.2017 / 13:02
StoryEditor

Mondelez International uruchomił we Wrocławiu innowacyjne Centrum Badań, Rozwoju i Jakości

Mondelez International, światowy lider produkcji słodyczy, uruchomił 7 czerwca w Bielanach Wrocławskich Centrum Badań, Rozwoju i Jakości, w którym prowadzone będą prace na innowacyjnymi produktami z kategorii ciastek i czekolady, m.in. na potrzeby takich marek jak Milka i Oreo. Warta blisko 17 mln euro inwestycja ma się przyczynić do rozwoju innowacyjności polskiego przemysłu spożywczego. W Centrum powstało blisko 250 miejsc pracy.

Wrocławskie Centrum Badań, Rozwoju i Jakości Mondelez International to jedno z najnowocześniejszych obiektów globalnej sieci ośrodków badawczo-rozwojowych firmy. Będą tu prowadz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.05.2024 / 10:05
StoryEditor
Lisek na ostatniej prostej do rentowności. Kiedy start-up może ją osiągnąć?
Michał Krowiński, współzałożyciel Liska twierdzi, że pod względem rentowności start-up nie ma się czego wstydzić (fot. Wiadomosci Handlowe/Łukasz Rawa)
Wyjście Barbory z polskiego rynku czy ograniczenie zasięgu usługi Jush, realizowanej przez Żabkę, ale także wycofanie się firmy Getir z operacji w Europie i USA, stawiają rentowność biznesów q-commerce‘owych pod dużym znakiem zapytania. Tymczasem Lisek jest od niej już tuż tuż.

Pod względem rentowności, która dla klienta może jest mniej istotna, ale dla biznesu krytyczna nie mamy się czego wstydzić – stwierdził Michał Krowiński, współzałoż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.05.2024 / 13:03
StoryEditor
Salony Smoke w nowej odsłonie. Będzie ekspansja zagraniczna?
Sklep Smoke w galerii Westfield Mokotów (fot. Materiały Prasowe)
Sieć salonów z wyrobami tytoniowymi Smoke uruchomiła sklep w nowym formacie. W planach jest dynamiczny rozwój.

Smoke ma już blisko 60 salonów zlokalizowanych w największych centrach handlowych w Polsce. Nowe lokalizacje w odświeżonej odsłonie to kontynuacja ekspansji, która ma pozwolić j...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. maj 2024 02:42