30.08.2022 / 12:30
StoryEditor

Paweł Wróbel, CEO Nice to Fit You: Dieta roślinna odgrywa coraz ważniejszą rolę w cateringu [WYWIAD]

Paweł Wróbel, CEO firmy Nice To Fit You (fot. mat. pras.)
Wprowadzając dietę roślinną do oferty, przewidywaliśmy, że to tylko kwestia czasu, kiedy znacząco zyska na popularności. Na starcie dieta cieszyła się zainteresowaniem rzędu kilku procent, dziś udział diety wegańskiej spośród wszystkich diet stanowi już kilkanaście procent – zauważa w rozmowie z serwisem wiadomoscihandlowe.pl Paweł Wróbel, CEO Nice to Fit You.

Jak trend wege wpływa na branżę cateringową?

Kategoria żywności roślinnej od lat dynamicznie się rozwija. Konsumenci zaczynają zwracać coraz większą uwagę na aspekt zdrowia...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.09.2025 / 10:00
StoryEditor
Tak zmienia się sprzedaż słodyczy w Polsce. Oto najnowsze dane

Słodycze to bardzo szeroki, różnorodny, a co więcej też innowacyjny i rozwijający się rynek. Zaliczamy do nich uwielbianą przez wszystkich czekoladę, praliny, przeróżne ciastka, batony, biszkopty, rogaliki, słodkie wafelki, również gumy czy lizaki. Jednym słowem – wszystko to, po co mamy ochotę sięgnąć do porannej kawy. Jednak ze względu na zmieniające się trendy konsumentów i popularyzowany zdrowy tryb życia, pojawia się wiele produktów w znacznie odchudzonej, zdrowszej, bardziej naturalnej wersji. Analiza CMR pokazuje, jak zmienia się rynek słodyczy w Polsce.

Analizując lokalizację sprzedaży w pierwszym półroczu 2025 widzimy dużą koncentrację przypadającą na dyskonty, odpowiadające za niemal połowę wartości generowanej przez wszystki...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.09.2025 / 14:40
StoryEditor
InPost domaga się 100 mln zł od Allegro! Sprawę rozstrzygnie sąd arbitrażowy [AKTUALIZACJA]
Rafał Brzoska, prezes firmy InPost (mat. prasowe)

InPost zetrze się z Allegro w sądzie arbitrażowym. Właściciel największej sieci automatów paczkowych w Polsce naliczył ok. 100 mln zł kary liderowi rynku e-commerce w Polsce, jednak ten jej nie zapłacił.

- Naliczyliśmy 100 mln zł kary (za utrudnianie wyboru form dostawy - red.). Allegro tej kary nie zapłaciło, więc zgodnie ze ścieżką umowną poszliśmy do sądu arbitrażowego, któ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. wrzesień 2025 05:56