12.03.2019 / 14:42
StoryEditor

W czym tkwi tajemnica popularności parówek?

(fot. archiwum)
Postrzeganie parówek zdecydowanie się zmieniło na korzyść, chyba żaden mięsny produkt nie zrobił w ostatnich latach tak wielkiego postępu wizerunkowego. Parówki długo miały bowiem „złą prasę”, wątpliwości budziła zawartość – na temat tego, co oprócz mięsa jest w parówkach, funkcjonowały najrozmaitsze teorie… Dziś, gdy na etykiecie mamy informację, że produkt zawiera 90% mięsa z szynki takie rozważania tracą sens. 

Z marketingowego punktu widzenia pomysł podkreślania zawartości mięsa w produkcie okazał się strzałem w dziesiątkę. Do tego stopnia, że producenci licytowali: 93%, 94% i 95% itd...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.08.2025 / 10:32
StoryEditor
Grupa InPost szybko rośnie za granicą. Operator ma już więcej paczkomatów na rynkach zewnętrznych niż w Polsce
Paczkomat InPost (fot. Łukasz Rawa,wiadomoscihandlowe.pl)

Jak podaje InPost, sieć paczkomatów przekroczyła liczbę 54 300 maszyn. Ponad 27 tys. znajduje się w Polsce, a na pozostałych rynkach jest ich ponad 27 300. Łącznie operator ma w Europie ponad 88 600 punktów OOH. W całym 2025 roku Grupa planuje rozbudowę sieci o ponad 14 tys. APM na wszystkich dziewięciu rynkach.

InPost kontynuuje ekspansję w Europie

W całym 2025 r. InPost zamierza rozstawić łącznie 14 tys. paczkomatów, w tym około 3 tys. w Polsce, 4 tys. we Francji i krajach Benelu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.08.2025 / 13:54
StoryEditor
Sternik z Podkarpacia. Ireneusz Wróbel: "Prowadzenie sklepu to misja społeczna"
Ireneusz Wróbel zajął pierwsze miejsce w konkursie Franczyzowy Superbohater 2025 w kategorii franczyzobiorca prowadzący powyżej pięciu sklepów (fot. Bartosz Makowski)

Hula po morzach i po… Podkarpaciu. Ireneusz Wróbel to przedsiębiorca, który od 27 lat z sukcesami prowadzi sklepy, stanowiąc – według centrali Lewiatana – wzór do naśladowania w zakresie współpracy lokalnej, innowacji i rozwoju. Został laureatem ostatniej edycji konkursu Franczyzowy Superbohater.

Takie decyzje przychodzą znienacka – tak Ireneusz Wróbel odpowiada na pytanie, dlaczego zajął się handlem. Po studiach na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie pracował w branży...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. sierpień 2025 20:31