Auchan z globalną kampanią promocyjną
Grupa Auchan rusza z kampanią promocyjną, która obejmie 14 rynków, na których francuski operator ma swoje sklepy, w tym Polskę. Kampania obejmie 60 produktów, rozpocznie się 22 marca, a zakończy 1 kwietnia.
Pierwsza międzynarodowa akcja Auchan obejmie 4000 sklepów na 14 rynkach. Francuski operator chce obniżyć ceny 60 produktów i sprzedawać je wszędzie „w takich samych cenach”. W ofercie znajdą się np. kapsułki z kawą za 10 eurocentów, czy suszarka do włosów za 5 euro.
Międzynarodowa kampania wspólna dla 14 krajów, na których działa Auchan, to nie tylko potężna akcja marketingowa, ale także demonstracja sprawności nowego systemu organizacyjnego grupy, w tym centralizacji operacji zakupowych.
W Polsce 22 marca Auchan ruszył z akcją "Taniej niż najtaniej", w ramach której oferuje ponad 70 produktów po mocno obniżonych cenach.
Źródło: Rayon Boissons / wiadomoscihandlowe.pl
12