Automatyzacja nadchodzi! Jak będzie wyglądała stacja przyszłości według Grupy Shell [WYWIAD]
- Stacje będzie także kształtował ważny tzw. mega trend, czyli „busy lifestyle”, konsumenci są coraz bardziej zabiegani i mają coraz mniej czasu. Czas staje się wartością samą w sobie i kosztuje, więc nie chcą go tracić na zbędne czynności. Klienci chcą, aby transakcje i pobyt na stacji przebiegał szybko i wygodnie. Dlatego cała otoczka stacji przyszłości musi pozwalać klientom na sprawną realizację potrzeb – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Oleksandr Koliakin, dyrektor generalny ds. rynku detalicznego na Europę Środkową i Wschodnią w Grupie Shell.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
- Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
- Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
1 komentarz
-
15.10.2019
Klienci oczekują szybkich odpowiedzi, niezależnie od pory dnia. Chatboty są odpowiedzią na to — mogą pracować w nocy i nie wymagają przerw ani wakacji. Dodatkowo integracja z live chatem usprawnia obsługę klienta. A gdy wszystkie kanały komunikacji (maile, infolinia, chat) są w jednym miejscu...
7