02.07.2018/09:55

Szymon Mordasiewicz, Nielsen: Barierą rozwoju e-handlu w Polsce są… konsumenci

Polski e-commerce nie ma pomysłu, jak pokonać istniejące bariery rozwoju. Duże zagęszczenie sklepów stacjonarnych utrudnia rozwój handlu online. W ekspansji tego kanału sprzedaży mogą pomóc nowe technologie. Sprzyja mu także zakaz handlu w niedziele – wyjaśnia Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający Nielsen.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Jerzy 17.07.2018

    A może barierą w rozwoju handlu FMCG jest nie atrakcyjna oferta e-sklepów (w stosunku do sklepów stacjonarnych) a nie konsument?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.