07.01.2019/14:50

Biedronka musi przebić sufit! Scenariusze rozwoju największej sieci handlowej w Polsce

Może się okazać, że zobaczymy w Polsce nawet więcej Biedronek niż 3500. Mamy już Biedronki premium, nie jest powiedziane, że nie zobaczymy jeszcze formatu mniejszego (convenience – red.) w dopracowanej i zoptymalizowanej formule, albo formatu skierowanego dla stacji benzynowych… - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Krzysztof Badowski, Partner, Lider Zespołu Dóbr Konsumenckich i Handlu Detalicznego w CEE / CIS w PwC Polska.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • dan 11.01.2019

    Dramat kto pozwala niszczyć Polske

  • polak 11.01.2019

    chyba wtedy sie zaplacze, wystarczy, miejmy jakis wybor a nie te same ceny, te same produkty marki wlasne.....

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.