12.01.2017/10:07

Bluetooth 5.0 wywoła rewolucję w handlu detalicznym

Wkrótce obiekty handlowe i lokale usługowe będą mogły wysyłać oferty do klientów oddalonych nawet do 400 metrów. Ale od dystansu ważniejsza okaże się możliwość przesyłania większej ilości danych, np. zdjęć. Co więcej, komunikaty reklamowe w końcu zaczną odpowiadać na indywidualne i zmieniające się potrzeby konsumentów.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • NoSpoon.pl 18.01.2017

    Widzę, że tematyka smart shopping coraz częściej pojawia się w przestrzeni publicznej. Bardzo się z tego cieszę, bo na http://nospoon.pl staram się tą ideę popularyzować i każdy artykuł z tym związany jest ważny, żeby ludzie rozumieli, że mądre i rozważne zakupy dają wiele korzyści.

  • Martin 12.01.2017

    może 74.0 edycja Bluetooth trafi na swój czas reklamowy. Już Beacony miały wywrócić świat i co? I nic. Nikt tego nie chce. I z generacją 5.0 nadal nie będzie chciał. A jak widzę takie "wynurzenia" eksperta, to traci jako ekspert. "Ale w wyniku rozwoju marketingu zbliżeniowego, przestrzeń publiczna zostanie w końcu oczyszczona z niepotrzebnych komunikatów. " ożesz myślicielu! No nie, nie znikną. Najwyżej by staniały, ale uwaga: nic z tego. Nigdy nie włączę reklam na telefonie, właśnie pozbywam się smartwatcha, bo mnie irytuje swoim brzęczeniem. Ale wrzucę sobie na blat reklamy? AHA, niedoczekanie...
    Beacon i BT5.0 spuszczam tam, gdzie skończył np. WAP. Śmietnik historii techniki.

  • dade 12.01.2017

    wyślą o ile ktoś włączy blueetooth i to potwierdzi a nikt nie lubi ulotek i reklam - strzał w piętę i zawracania głowy takimi rzeczami patrz ulotkarze rozdający ulotki na mieście

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.