Bluetooth 5.0 wywoła rewolucję w handlu detalicznym
Wkrótce obiekty handlowe i lokale usługowe będą mogły wysyłać oferty do klientów oddalonych nawet do 400 metrów. Ale od dystansu ważniejsza okaże się możliwość przesyłania większej ilości danych, np. zdjęć. Co więcej, komunikaty reklamowe w końcu zaczną odpowiadać na indywidualne i zmieniające się potrzeby konsumentów.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
3 komentarze
-
18.01.2017
Widzę, że tematyka smart shopping coraz częściej pojawia się w przestrzeni publicznej. Bardzo się z tego cieszę, bo na http://nospoon.pl staram się tą ideę popularyzować i każdy artykuł z tym związany jest ważny, żeby ludzie rozumieli, że mądre i rozważne zakupy dają wiele korzyści.
-
12.01.2017
może 74.0 edycja Bluetooth trafi na swój czas reklamowy. Już Beacony miały wywrócić świat i co? I nic. Nikt tego nie chce. I z generacją 5.0 nadal nie będzie chciał. A jak widzę takie "wynurzenia" eksperta, to traci jako ekspert. "Ale w wyniku rozwoju marketingu zbliżeniowego, przestrzeń publiczna zostanie w końcu oczyszczona z niepotrzebnych komunikatów. " ożesz myślicielu! No nie, nie znikną. Najwyżej by staniały, ale uwaga: nic z tego. Nigdy nie włączę reklam na telefonie, właśnie pozbywam się smartwatcha, bo mnie irytuje swoim brzęczeniem. Ale wrzucę sobie na blat reklamy? AHA, niedoczekanie...
Beacon i BT5.0 spuszczam tam, gdzie skończył np. WAP. Śmietnik historii techniki. -
12.01.2017
wyślą o ile ktoś włączy blueetooth i to potwierdzi a nikt nie lubi ulotek i reklam - strzał w piętę i zawracania głowy takimi rzeczami patrz ulotkarze rozdający ulotki na mieście
11