25.08.2017/07:07

Carrefour wdroży usługę SąSiatki we wszystkich hipermarketach i supermarketach w Polsce

Carrefour Polska, jako pierwsza sieć handlowa w naszym kraju, wprowadził innowacyjną usługę „SąSiatki”, za pośrednictwem której klienci mogą zamawiać zakupy przez Internet i dostarczać je sobie nawzajem. Usługa oparta jest na ekonomii współpracy i ekonomii dzielenia się. Są to dynamicznie rozwijające się światowe trendy w handlu, które zmieniają sposób, w jaki konsumenci korzystają z dóbr, uczą się czy komunikują.

Przypomnijmy, że o planach wprowadzenia usługi i jej pierwszych testach w Polsce pisaliśmy na portalu wiadomoscihandlowe.pl już pod koniec czerwca br.

Nowa usługa Carrefoura jest obecnie dostępna w hipermarketach sieci na ul. Targowej oraz ul. Głębockiej w Warszawie i swym zasięgiem obejmuje całą stolicę. W najbliższym czasie zostanie ona wdrożona we wszystkich hipermarketach, a docelowo również w supermarketach sieci w Polsce.

Klient, który chce zamówić zakupy z wykorzystaniem usługi „SąSiatki”, korzysta bezpośrednio dedykowanej strony internetowej lub ze sklepu online eCarrefour.pl. Tam dodaje wybrane produkty do koszyka, do którego zostaje też automatycznie doliczony tzw. Shopper Bon o wartości 10 PLN – jest to kwota, którą otrzyma dostawca zakupów w formie kuponu zniżkowego po zrealizowaniu usługi. Natomiast klient otrzyma e-mailem bon rabatowy o wartości 5 PLN na kolejne zakupy w sklepie internetowym.

Po zatwierdzeniu zawartości koszyka wystarczy poczekać na potwierdzenie przyjęcia zlecenia przez dostawcę i jego wizytę z zamówionymi produktami, która powinna nastąpić w ciągu maksymalnie 120 minut od złożenia zamówienia, w zależności od dostępności dostawcy.

Dostawca, będąc w sklepie, korzysta w tym czasie z aplikacji mobilnej Mój Carrefour. To w niej zarządza swoim profilem, na którym określa takie parametry jak: godziny swojej dostępności, maksymalna kwota zakupów czy waga produktów. W aplikacji może też śledzić i akceptować aktualne zlecenia od klientów sklepu eCarrefour.pl. Po przyjęciu listy zakupów do realizacji dostawca kompletuje ją w sklepie, skanując towary przy pomocy aplikacji w telefonie. Po zebraniu wszystkich produktów opłaca zakupy w kasie. Ostatnią fazą usługi jest dostawa zakupów pod wskazany adres, gdzie klient zwraca dostawcy pełną kwotę za zakupy w postaci gotówki lub płatności aplikacją mobilną Blik lub PeoPay.

– Usługa "SąSiatki" jest kierowana nie tylko do obecnych klientów super- i hipermarketów, ale przede wszystkim do osób korzystających ze sklepów internetowych. Rozwiązanie wdrażane przez Carrefour zakłada synergię pomiędzy kanałem e-commerce a tradycyjnym kanałem dystrybucji – „SąSiatki” istnieją więc na styku świata online i offline – powiedział Michał Malanowski, Dyrektor Działu Informatyki w Carrefour Polska. – Chcemy zachęcić naszych klientów do współpracy i świadczenia sobie przysług, a „SąSiatki” to platforma, która im to umożliwi.

„SąSiatki” to kolejna usługa, która rozbudowuje aplikację mobilną Mój Carrefour. Jej podstawową funkcją jest program lojalnościowy, dzięki któremu użytkownicy mogą korzystać z kuponów zniżkowych na zakupy w hipermarketach i supermarketach Carrefour. Do aplikacji można również przenieść posiadaną plastikową kartę lojalnościową (kartę Rodzinka lub kartę Seniora) i korzystać z jej benefitów.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.