02.12.2018/14:42

Chłopiec, zebra, strażnik i lakiery do paznokci z motywem Ptasiego Mleczka – oto świąteczna odsłona E.Wedel

Pod hasłem „Wszystko jest lepsze z Wedlem” ruszyła świąteczna kampania producenta słodyczy E. Wedel. Tym razem w ramach akcji firma promuje Ptasie Mleczko we współpracy z producentem hybrydowych lakierów do paznokci.

Tegoroczna kampania to kontynuacja ubiegłorocznej akcji, w której producent słodyczy zachęcał do „podarowania bliskim dziecięcej radości”. I w tym roku nie zabrakło motywów przewodnich tamtej kampanii, czyli chłopca i zebry, którzy w znanym już Polakom spocie przypominają pochmurnemu strażnikowi, że dziecięcą radość najłatwiej obudzić wedlowską czekoladą. 30-sekundowe spoty oglądać można w telewizji, na dużych portalach i playerach, a także w kinach.

W ramach kampanii digital, stworzono serię filmów na FB, Instagram oraz YouTube
z poradami dotyczącymi świątecznych prezentów. Każda z porad dotyczy dołączenia do prezentu słodyczy od Wedla. Nieważne, czy jest to najnowszej generacji smartfon, dziergana na drutach czapka czy kolejka elektryczna – warto dołączyć do upominku słodki przysmak od E. Wedel.

Święta to także kolejny etap słodkiej współpracy E. Wedel i polskiej marki lakierów hybrydowych Semilac, w ramach której powstały m.in. wzory Nail Artu inspirowane dekorowanymi piankami Ptasie Mleczko. Jak je wykonać, pokażą wspólnie wyprodukowane tutoriale z udziałem influencerki beauty.

Kampania, poza działaniami w kinach, telewizji i internecie, obejmuje również reklamę OOH na citylightach i backlightach i DOOH (totemy w galeriach handlowych oraz ekrany LED w przestrzeni miejskiej). Na lotniskach będą widoczne brandowane choinki E. Wedel.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.