20.09.2018 / 22:13
StoryEditor

Czy E.Leclerc jest gotowy na uruchomienie sklepu ze zdrową żywnością w Polsce?

(E.Leclerc Polska)
Władze sieci E.Leclerc Polska zasygnalizowały, że są zainteresowane uruchomieniem w przyszłości sklepu z szeroko pojętą ofertą produktów Bio, Eko, towarów specjalistycznych (bez glutenu, dla wegetarian, itp.) i zdrowej żywności. Nie padły jednak żadne terminy i potencjalne lokalizacje dla tego typu projektu.

Jak podkreślają przedstawiciele Grupy E.Leclerc obecnie w ofercie sklepów sieci jest już ponad 2500 produktów Bio, Eko i asortymentu z obszaru zdrowej żywności. To oznacza, że f...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.09.2025 / 15:46
StoryEditor
Czy Pyszne.pl rzuca wyzwanie Too Good To Go? Współpraca z Wedlem w walce z marnowaniem żywności
Pyszne.pl i Wedel razem przeciw marnowaniu jedzenia. Nowe zestawy „Daj im szansę” (fot. materiały prasowe)

Współpraca znanych marek otwiera nowy rozdział w podejściu do problemu marnowania żywności. W Warszawie rusza akcja, która łączy ideę ograniczania strat z rynkowymi trendami i oczekiwaniami konsumentów. Czy inicjatywa okaże się odpowiedzią na popularność Too Good To Go i czy zyska swoich zwolenników w stolicy?

Z okazji Międzynarodowego Dnia Świadomości o Marnowaniu Żywności E.Wedel i Pyszne.pl ogłosiły wspólną inicjatywę. Dzięki niej warszawiacy mogą zamówić zestawy słodyczy "Daj im s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.10.2025 / 16:57
StoryEditor
Agnieszka Kozłowska nową CEO sieci Duży Ben. Rozwój po restrukturyzacji
Agnieszka Kozlowska, CEO Duży Ben

Na początku października 2025 roku Agnieszka Kozłowska objęła stanowisko CEO w sieci sklepów alkoholowych Duży Ben, która należy do Grupy Eurocash. Zastąpiła na tym stanowisku Michała Florkiewicza, dotychczasowego szefa rozwijającego koncept niemal od jego powstania.

Nowa liderka Dużego Bena z międzynarodowym doświadczeniem

Agnieszka Kozłowska to menedżerka z imponującym dorobkiem w branży handlowej i gastronomicznej, od lat związana z m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. październik 2025 07:29