08.03.2019/14:44

Dalius Misiūnas, Maxima Grupė: Nie dogonimy Biedronki, ale chcemy być graczem ogólnopolskim

Dalius Misiūnas, prezes Maxima Grupė, opowiada w wywiadzie dla litewskiego portalu Delfi o planach ekspansji w Polsce, a także o sposobach na wykorzystanie efektu synergii, wynikającego z obecności na rynkach bałtyckich oraz polskim. Menedżer przyznaje, że nie uda się w krótkim czasie osiągnąć poziomu sprzedaży Biedronki, ale zapewnia, że Maxima ma ambicje, by stać się ważnym graczem w skali całego kraju.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
  • Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
  • Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • wypad 10.03.2019

    Na pewno nie w Polsce ;)

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.