05.06.2018 / 13:39
StoryEditor

Dalius Misiunas, prezes Grupy Maxima: Mamy pomysł na Polskę i chcemy się stać liczącym się graczem na tym rynku [WYWIAD CZ. I]

(fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Firmy handlowe muszą się rozwijać, jeśli chcą przetrwać. Stokrotka zajęła dobre pozycje strategiczne do dalszego wzrostu. Będziemy intensywnie rozwijać nasz biznes w Polsce, zarówno drogą ekspansji organicznej, jak i poprzez akwizycje. Mamy swój pomysł na Polskę i chcemy się stać liczącym się graczem na tym rynku – wyjaśnia Dalius Misiunas w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl.

Zapraszamy do przeczytania pierwszej części rozmowy z Daliusem Misiunasem, prezesem Maxima Grupe.

Jakie jest miejsce Polski w strategii inwestycyjnej Grupy Maxima? Jak p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.06.2025 / 08:18
StoryEditor
Cen masła podskoczyły w rok o prawie 20 proc., ale... już nie straszą klientów?!
Masło w ujęciu rocznym wciąż mocno drożeje (fot. Shutterstock)

Ceny masła w sklepach były w maju o 18,8 proc. wyższe niż przed rokiem. A jednak... był to najmniejszy wzrost rdr odnotowany w tym roku. Jeszcze w kwietniu masło było droższe o 27,2 proc. w ujęciu rocznym. Co się zmienia?

Jak wynika z analizy Grupy Blix, Hiper-Com Poland, UCE Research i Uniwesytetu WSB Merito, w maju 2025 roku standardowa kostka masła kosztowała w sklepach ok. 7,62 zł (u...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.06.2025 / 09:32
StoryEditor
Kaufland zmienia swój dział marketingu. Idzie śladem Lidla
Kaufland (fot. Shutterstock)

Kaufland zdecydował się na zmianę organizacji pracy swojego działu marketingu. Powołał nową jednostkę i skupił w niej zadania kilku dotychczas istniejących działów.

Sieć powołała jednostkę o nazwie “Klienci”. Chce w ten sposób mocniej skupić się na kliencie w swoich codziennych operacjach. 

“Chcemy mocniej realizować potrzeby n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. czerwiec 2025 22:33