04.07.2020 / 16:03
StoryEditor

Daniel Obajtek: W ciągu 2 lat Ruch wyjdzie na prostą. Pójdzie w ślady Żabki?

(mat. prasowe)
- Ruch to dla nas aktywa – kioski w bardzo dobrych lokalizacjach, ale też rozbudowane usługi kurierskie. Orlen jest w stanie podać lek w postaci zastrzyku kapitału obrotowego. Uruchomienie potencjału Ruchu pozwoli szybciej rozwijać biznes detaliczny Orlenu – tłumaczy prezes Orlenu, Daniel Obajtek w rozmowie z serwisem Business Insider Polska. Obajtek zapowiada też, że w ciągu 2 lat Ruch wyjdzie na prostą, a asortyment największych kiosków będzie podobny, jak w Żabce.

Prezes Orlenu nie ma wątpliwości, że zakup Ruchu to bardzo korzystny dla spółki krok. - Trzeba tylko tę spółkę zrestrukturyzować i odpowiednio wyskalować, dopasować do modelu de...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.10.2025 / 11:49
StoryEditor
Retail Media In-Store: Sieci handlowe zostają wydawcami i podgryzają tradycyjne media z użyciem AI i IoT
W retail media mocno inwestuje m.in. sieć Żabka (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Retail media in-store rewolucjonizują reklamę. Ekrany w sklepach stają się precyzyjnym kanałem marketingowym. Sprawdź, jak AI i IoT wprowadzają standardy e-commerce (mierzalność, targetowanie) do świata offline.

Ekrany w sklepach zmieniają zasady gry w reklamie

Rynek reklamy przechodzi gruntowną transformację, a kluczowym polem bitwy staje się przestrzeń fizycznego sklepu. Zgodnie z r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.10.2025 / 17:12
StoryEditor
Visa ma sposób na agentów AI robiących zakupy w internecie. Czym jest Trusted Agent Protocol?
Visa wprowadza Trusted Agent Protocol. Bezpieczeństwo zakupów z udziałem sztucznej inteligencji (fot. EFL Leasing)

Wraz z gwałtownym wzrostem aktywności sztucznej inteligencji w e-commerce, sprzedawcy stanęli przed nowymi wyzwaniami związanymi z rozpoznawaniem zaufanych agentów AI i ochroną przed złośliwym oprogramowaniem. Visa odpowiada na te potrzeby, wprowadzając Trusted Agent Protocol – rozwiązanie mające zdefiniować standard komunikacji pomiędzy agentami AI a sklepami internetowymi.

W ciągu ostatniego roku ruch pochodzący od sztucznej inteligencji na stronach amerykańskich sklepów wzrósł o ponad 4 700 proc. Jednocześnie 85 proc. kupujących, którzy korzysta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. październik 2025 16:53