21.08.2018/13:27

Dino, Stokrotka, Delikatesy Centrum – gwiazdy formatu proximity w regionie Europy Środkowo-Wschodniej

Operatorzy krajowych sieci sklepów małoformatowych wychodzą z cienia międzynarodowych gigantów. Szybko opanowują obszary wiejskie, do tej pory słabiej rozwinięte, wdrażając koncepty silnie oparte na specyfice lokalnej. Z rankingu firmy LZ Retailytics dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) wynika, że wśród sieci najszybciej zdobywających udziały w rynku w okresie do 2022 r. będą przede wszystkim operatorzy działający w jednym kraju, dobrze znający specyfikę lokalną.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Marek 12.09.2018

    A gdzie jest Polo market. Czyżby zaraz miał ktoś ich przejąć? Czy podzieli losy PiP?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.