16.02.2018/14:48

Dostawca Lidla zapewnia o przestrzeganiu prawa i przekazuje 100 tys. zł dla Oksany [AKTUALIZACJA]

- Od zawsze moja firma jest zorientowana na działanie zgodnie z prawem, dbając jednocześnie o wszystkich swoich pracowników - tłumaczy w oświadczeniu nadesłanym redakcji portalu wiadomoscihandlowe.pl Jędrzej Cichowlas, dostawca Lidla, który - wedle doniesień medialnych - rzekomo nie pomógł własnej pracownicy po wylewie.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

7 komentarzy

  • An 15.12.2020

    Gdyby go nie przycisnęły okoliczności, nie dałby grosza tej kobiecie. Ba, nie zainteresowałby się kompletnie co się z nią stało. Ot - Ukraińcy - bydło do orania, a nie ludzie....
    Bezwzględny gość.

  • Klient 19.02.2018

    Unika Pan Jedrzej tematu, iż zawiózł na przystanek i zadzwonił .... Powinien zostać ukarany jak osoba, która uciekła z miejsca wypadku i nie udzieliła pomocy.... Gdyby zareagował od początku jak człowiek to nie było by takich konsekwencji zdrowotnych u owej Pani. Teraz pan gospodarz próbuje pieniędzmi nadrobić.... Przykry gość...

  • eryk 19.02.2018

    a czy to prawda co piszą, że ta Pani była zatrudniona na czarno ?

  • gija888 19.02.2018

    Niech Lidl weźmie się za sprawdzenie swoich dostawców tak do końca, czy należycie przestrzegają reguł prawa i dobrych praktyk zarówno w zatrudnieniu jak i produkcji towarów, a nie tylko liczy kasę i wykańcza polski handel tradycyjny,

  • W temacie 18.02.2018

    Nigdy nie miał dobrej opinii wśród ludzi ... sytuacja z ukrainka pokazała prawdziwą twarz a nie ta z tv. Gadał że rolnika potrzebne kalkulatory a nie maszyny... zgadzam się z nim bo większość towaru kupuje a nie produkuje taki to wielki producent z niego ... żywność byłaby duża tańsza gdyby Lidl współpracował z rolnikami a nie drogimi pośrednikami...

  • Yyy 17.02.2018

    Bla, bla, bla, bla kanalia i wszystko w temacie.

  • Obywatel 16.02.2018

    No cóż robi co może żeby nie stracić kontraktu

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.