13.10.2021/12:32

Ekologia, dobrostan zwierząt i lokalność. To klienci kupują!

Brands with purpose, czyli marki, które poza celami biznesowymi realizują też wyższe idee, np. przyczyniają się do ochrony środowiska naturalnego, były w minionym roku w Niemczech grupą produktów FMCG, na które wydatki wzrosły najbardziej. Polscy klienci również są w stanie płacić za takie marki więcej niż za pozostałe. Instytut GfK Polonia przenalizował jakie wartości sprzedaja sie najlepiej.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także