27.01.2022/13:26

Ekspansja Dino na wschód Polski to poważne wyzwanie dla Delikatesów Centrum i innych sieci związanych z Eurocashem

Dino Polska ma ambitne plany rozwoju i szybko rosnący potencjał sprzedażowy. Jeden z naturalnych kierunków ekspansji to wschód Polski. Na tym obszarze mocny jest Eurocash, jednak segment detaliczny grupy od dłuższego czasu przeżywa problemy. Wciąż nie mamy – zapowiadanego od dawna – przeglądu opcji strategicznych i planu naprawy sytuacji. Wiele wskazuje na to, że rozwój sieci Dino może stanowić poważne wyzwanie dla Delikatesów Centrum i innych sieci związanych z Eurocashem.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

5 komentarzy

  • Myśliciel 04.02.2022

    1 Dino zabiera w okolicy 4-5 sklepów tradycyjnych. Za to analiza na pozostałych(nie zamkniętych) sklepach w okolicy dino sugeruje wzrost o 30%-50% . Morał jest prosty Dino zamyka niektóre placówki ale klient szuka jeszcze formatu handlu tradycyjnego co sugeruje rozkład klientów z zamkniętych punktów na te pozostałe. Niestety dla Eurocashu delikatesy z ich "delikatesowych" podejściem to za wysokie progi.. klient ostateczny bardziej inoutowe akcje w Lidlu lub stokrotce uważa za delikatesowe produkty. Myślę że nazwa market centrum przyniosła by im więcej dobrego niż podszywanie się pod coś czym się nie jest....

  • et 30.01.2022

    Nie zasługuje na zaufanie sklep, ktory oszukuje juz na szyldzie przypisuje sobie nazwę "delikatesy" choc ma zwykły towar, taki jak wszędzie. Delikatesy to sklepy oferujące towary z najwyższych polek, świetnej jakości, rzadkie, sprowadzane.

  • Yhm 29.01.2022

    Dino to kolos na glinianych nogach. Coraz mniej ogarniętych managerów tam. Idą siła rozpędu bez technologii i jakiegoś większego pomysłu.

  • Analityk 28.01.2022

    Ale artykuł - opinie jednego analityka jako prawda objawiona. Czynsze indeksuje się o inflacje ale za to DINO ma kredyty oparte o zmienna stopę procentową która rośnie. A hurt Eurocash rośnie i pokazuje solidną dynamikę - odniesienie się do jednej małej czesci gastronomii to bardziej retoryka niż analityka. Powodzenia jeszcze zobaczymy :)

  • Inne serwisy 27.01.2022

    Płacić ? Mało reklam ?

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także