15.01.2018/11:40

Ekspertka Spomleku: Najpopularniejsze będą sery konfekcjonowane

Emilia Pożarowszczyk, kierownik ds. marketingu i PR firmy Spomlek ocenia, że największym zainteresowaniem konsumentów, zwłaszcza tych w dużych miastach, będą cieszyć się sery konfekcjonowane i paczkowane.

Dla Polaków coraz bardziej liczy się wygoda. - Dlatego najlepiej sprawdzają się produkty już pokrojone, w małych estetycznych opakowaniach, dzięki którym spożycie sera będzie łatwe i przyjemne. Również wszelkie tarte wersje serów będą interesowały konsumentów, bo po prostu ułatwiają gotowanie – mówi Emilia Pożarowszczyk.

W portfolio wielu marek można zauważyć pojawienie się serów w porcjach „w sam raz na raz” – np. Serenada wprowadziła na przełomie 2016/2017 roku opakowania zawierające 4 plasterki sera Salami.

– Coraz większe znaczenie ma dla konsumenta też jakość produktu, dlatego wśród producentów panuje trend premiumizacji, czyli sprzedaży produktów lepszej jakości – informuje Emilia Pożarowszczyk. – Mimo iż to cena ciągle gra pierwsze skrzypce w sklepie przy decyzji zakupowej, konsument nie wróci jednak do produktu, który jest słabej jakości i nie spełnia jego oczekiwań, nawet jeśli cena będzie kusząca – dodaje.

Polacy coraz częściej sięgają po sery długodojrzewające, zaliczane do produktów premium. – Nasz firma jako pierwsza w Polsce zaoferowała swoim konsumentom ser długodojrzewający, Bursztyn, który w zeszłym roku obchodził już swoje 15–lecie ­– mówi przedstawicielka Spomleku i dodaje: ­– Wychodząc też naprzeciw oczekiwaniom miłośników serów, wpisując się w trend convenience, proponujemy tartą wersję Bursztyna, w opakowaniach 100 g, bo takie konsumenci bardzo cenią – zaznacza.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.