29.12.2021/11:04

Firma kurierska wprowadza nietypową politykę. Żywność dowozić będą wszyscy, od szeregowych pracowników po prezesa

DoorDash, który niedawno ogłosił przejęcie popularnej m.in. w Polsce platformy Wolt za 7 mld euro, chce aby wszyscy jego pracownicy co najmniej raz w miesiącu wcielali się w rolę kuriera i dowozili do klientów dania z restauracji lub zakupy. To element ogłoszonego przez firmę programu o nazwie WeDash, którego celem jest lepsze zaznajomienie załogi z usługą oraz szukanie inspiracji do poprawiania doświadczenia zakupowego klienta.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Nickt 30.12.2021

    Lekka przesada. Oczywiście zgadzam się, że muszą poznać pracę u podstaw, to jest jasne. Ale niekoniecznie muszą wykonywać ją osobiście, zwłaszcza, że nie każdy może. Należałoby każdą z tych osób raz w miesiącu wysłać na cały dzień do jeżdżenia z kurierem i obserwacji jego pracy, zamiast robić z każdego kuriera. Po takim dniu człowiek miałby obowiązek skleić sensowny raport, opisać jakieś sytuacje, dodać spostrzeżenia i sugestie, itd.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także