04.08.2016/16:54

Honorata Jarocka, Mintel: Polski rynek żywności i napojów jest coraz bardziej innowacyjny

Polski rynek żywności i napojów jest coraz bardziej innowacyjny, jednak patrząc na to, co dzieje się na bardziej zaawansowanych rynkach Europy Zachodniej, w wielu przypadkach nadal możemy być postrzegani jako „naśladowca” – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Honorata Jarocka, analityk firmy Mintel.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.