16.01.2019 / 14:08
StoryEditor

Kazimierz Kustra, Seko: Coraz bardziej świadomy konsument wyznacza kierunki rozwoju branży rybnej

Kazimierz Kustra, prezes Seko (mat. prasowe)
Zakaz handlu w niedzielę, rozwój marek własnych sieci handlowych i coraz większa świadomość konsumencka w zakresie zdrowego odżywiania – to najważniejsze czynniki, które kształtowały branżę w 2018 roku według Kazimierza Kustry, prezesa Seko. Jak ocenia miniony rok oraz czego należy się spodziewać w 2019?

Choć na finansowe podsumowania jest jeszcze za wcześnie, już teraz można wyszczególnić kilka czynników, które kształtowały branżę rybną w 2018 roku. Jak wyjaśnia Kazimierz Kustr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.06.2025 / 18:13
StoryEditor
Nowa duńska sieć sklepów planuje wejść do Polski. Do końca 2027 r. firma chce mieć łącznie 500 placówek
Duńska sieci Søstrene Grene ogłosiła, że ma zamiar wejść do Polski (fot. Shutterstock)

Duńska sieć handlowa Søstrene Grene, specjalizująca się w sprzedaży artykuły wyposażenia wnętrz inspirowanych stylem skandynawskim, ogłosiła, że w 2026 r. chce rozszerzyć działalność na dwa nowe rynki. Jednym z nich będzie Polska.

Duńska sieć Søstrene Grene ogłosiła, że do końca 2027 r. chce mieć 500 sklepów w całej Europie podaje portal Möbelmarkt.de. Żeby ten cel zrealizować, zamierza zadebiutować n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.06.2025 / 16:15
StoryEditor
Pepco standaryzuje biznes. To będzie nowe otwarcie? Na jakie zagrożenia i ryzyka musi uważać dyskonter

Ostatnie tygodnie dla Grupy Pepco były dużym wyzwaniem. Operatorowi sprzedał mającą problemy finansowe sieć dyskontów Poundland w Wielkiej Brytanii, firma zapowiedziała także likwidację jednego z formatów handlowych i wyjście z biznesu FMCG. To wszystko przełoży się na niższą sprzedaż, ale jednocześnie poprawi jakość wyników grupy.

Pepco to wieloformatowa, paneuropejska sieć 5049 dyskontowych sklepów wielobranżowych, pod markami Pepco, Dealz oraz Poundland. Tu warto przypomnieć, że ta ostatnia licząca 8000...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. lipiec 2025 00:16