22.12.2022 / 13:38
StoryEditor

Kerfuś Superstar. Agencja zbadała fenomen robota z sieci Carrefour

Kerfuś to obecnie najpopularniejszy robot w Polsce (fot. mat. pras.)
Kerfuś, czyli robot jeżdżący po sklepach Carrefour, podbił polski internet. Nagrania, zdjęcia i memy pokazujące maszynę podbiły sieć, a on sam, jak przystało na prawdziwą gwiazdę, ruszył w tournée po naszym kraju. Carrefour wraz z PSMM Monitoring & More zbadał fenomen jego obecności w polskich mediach.

Słynny robot w sklepach Carrefour pojawił się pod koniec września. Od razu wzbudził ogromne zainteresowanie klientów, którzy chętnie udostępniali zrobione z nim zdjęcia ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.04.2024 / 11:09
StoryEditor
Nowy numer "Wiadomości Handlowych" już dostępny! W środku: Krzysztof Tokarz, Carrefour, przyszłość e-commerce, co uratuje hurt? [SPIS TREŚCI]
Nr 2/2024 ”Wiadomości Handlowych” jest już dostępny
Stan rynku e-commerce i e-grocery w Polsce, przyszłość hurtu spożywczego, znaczenie Europy Centralnej w strategiach międzynarodowych sieci - to tylko niektóre tematy, jakie poruszamy w najnowszym numerze "Wiadomości Handlowych" (nr 2/2024). W magazynie znajdziecie również wywiady z Krzysztofem Tokarzem, prezesem GK Specjał, Pawłem Gadawskim z Carrefour Polska oraz z Szymonem Polińskim, prezesem Fabryki Cukierniczej Kopernik.

O czym piszemy w najnowszym numerze "Wiadomości Handlowych"?

- W wywiadzie numeru Krzysztof Tokarz, prezes GK Specjał ostrzega przed dyskontowym oligopolem, który uderzy w do...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.04.2024 / 15:03
StoryEditor
Producentów i dystrybutorów soków oraz dżemów czeka duża zmiana. Teraz nie będą mogli już nic ukryć przed konsumentami
napoje, soki, produkcja
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące miodu, soków i dżemów. Do tej pory mieszanki miodowe musiały zawierać na etykietach jedynie informację, czy miód pochodzi z UE. To się wkrótce zmieni. Ta zmiana dotknie także producentów soków i dżemów.

W przyszłości producenci i dystrybutorzy będą musieli informować na etykiecie, jaką część miodu każdy kraj stanowi w mieszance. Kraje UE mogą jednak zdecydować, że należy zgłosi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. kwiecień 2024 16:36