10.04.2017/14:21

Koniec rynku FMCG jaki znamy!!! Strategie sieci handlowych i dostawców czekają duże zmiany

Liczba wyzwań, przed którymi stoją firmy z sektora handlu, dystrybucji, ale także dostawcy i producenci FMCG dramatycznie rośnie z każdym miesiącem. Jak przeprowadzić transformację cyfrową firmy i wejść w erę omnikanałowości? Jak efektywnie budować sieć dystrybucji? Jak poprawić efektywność operacyjną? Jak utrzymać rentowność w czasach wojny cenowej? Jak nadążyć za trendami rynkowymi, i które z nich są najważniejsze? Kim są moi klienci? Jak stworzyć skuteczną strategię marketingową? Jak skutecznie sprzedawać? Czy inwestować w Big Data i analitykę? Co z sukcesją? Czy już czas sprzedać biznes? Jak poradzić sobie na trudnym rynku pracy? Jak prowadzić biznes odpowiedzialnie? Na wiele z tych bardzo ważnych pytań, które zadają sobie obecnie szefowie firm FMCG będziemy starali się odpowiedzieć wraz z gośćmi 10. Kongresu Rynku FMCG, który odbędzie się 23 maja w Warszawie.

Dla wielu graczy na rynku FMCG w Polsce źródła wzrostu stopniowo się wyczerpują, wyczerpują się także proste przewagi, które dawały polskim firmom przewagę na rynkach zagranicznych. Silna ekspansja na rynku krajowym oznacza potencjalną kanibalizację, zaś ograniczona liczba dobrych lokalizacji zwiększa ryzyko nietrafionej inwestycji. Firmy stawiają coraz mocniej na zwiększenie efektywności już posiadanych sklepów, różnicują formaty, chcą lepiej poznać konsumenta i mocniej inwestować w asortyment, personel i obsługę, a także tzw. customer expirience.

Co ciekawe, wśród wielu pytań o technologie, inwestycje w maszyny i nowe sklepy, coraz częściej przebijają się pytania o to, jak prowadzić biznes odpowiedzialnie. W jaki sposób budować partnerskie relacje z partnerami biznesowymi, w jaki sposób sprawić aby firma była bardziej przyjazna dla pracowników, konsumentów oraz środowiska

W ciągu kilkunastu wystąpień i debat, które będą miały miejsce w ramach bloku otwierającego kongres nasi goście będą dyskutowali, mówili i w wyjaśniali obecną rzeczywistość, ale także wskażą najważniejsze kierunki rozwoju rynku na najbliższe lata.

Poniżej znajdą Państwo informacje na temat bloków tematycznych: Szanse i wyzwania oraz Strategie w biznesie FMCG. W trakcie kongresu odbędą się także bloki tematyczne: Konsument i strategie sprzedażowe oraz Connected retail - nowe technologie w handlu.

Agendę, formularz rejestracyjny, a także wszystkie inne potrzebne informacje nt kongresu można znaleźć na stronie www.kongresrynkufmcg.pl

KLIKNIJ i ZOBACZ!!!

10 Kongres Rynku FMCG 2017

09.00-10.40 Szanse i wyzwania - sesja otwierająca 

09.00-09.05 Oficjalne otwarcie Kongresu Rynku FMCG 2017;

09.05-09.25 Ryzyka i trendy w gospodarce. Perspektywa 2017-2020;

09.25-09.45 Budowa relacji między podmiotami w łańcuchu żywnościowym;

09.45-10.30 Business ring:

Rynek FMCG. Nowe wyzwania. Nowe szanse. Większa odpowiedzialność.

- Rynek pracy i zmiany demograficzne potężnym wyzwaniem dla firm z rynku FMCG;

- Handel bierze większą odpowiedzialność za kontrahentów, pracowników i konsumenta;

- Green retailing – zielony biznes bardziej przyjazny środowisku i społeczeństwu;

10.30-10.55 Polska w strategiach międzynarodowych sieci handlowych;

10.55-11.15 Rentowność w czasach wojny cenowo-promocyjnej i podwyższonego ryzyka biznesowego;

11.15 -12.00 DEBATA:

Efektywne strategie rozwoju w sektorze FMCG w Polsce i regionie

- Potencjał i główne obszary wzrostu sektora FMCG w Polsce i regionie a sytuacja gospodarcza;

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.