13.05.2020/10:26

Koronawirus napędzi biznes polskich producentów żywności. Rośnie patriotyzm zakupowy konsumentów

Lawinowo wzrasta odsetek osób zwracających uwagę na kraj pochodzenia produktów spożywczych. Przed pandemią Covid-19 na oznaczenie kraju wytworzenia żywności patrzyło 64 proc. osób, teraz aż 88 proc. deklaruje sprawdzenie na etykiecie, czy produkt został wyprodukowany w Polsce.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Lucjan 14.05.2020

    Super

  • Mateusz M. 14.05.2020

    Ja i tak nie będę kupował w takich spółkach jak ORLEN czy LOTOS, które są bezlitośnie eksploatowane przez pisowskich aparatczyków i które kontrolowane przez Pis przeznaczają dużo kasy na niszczenie demokracji w Polsce. Do tego dochodzi korupcja polityczna i walki frakcyjne w Pisie o kontrolę nad tymi spółkami - gdzie tu Polska i interes narodowy, to interes pędzących do koryta ludzi z Pisu.

  • thomek 13.05.2020

    Fajnie, że jako Polacy chcemy kupować nasze produkty :)

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.